Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25528180-e021-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25528180-e021-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPbn-381-2-32/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 816480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Opis równoważności:
1) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub
równoważny”. Zwrot "równoważny" oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty lub usługi spełniające minimalne wymagania
jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie
przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez
Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. Zastosowanie produktów równoważnych
nie może pogorszyć jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie
produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów lub usług równoważnych jakościowo do produktów
wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty lub
usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o
których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który
oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego
rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w formularzu ofertowym
normy równoważnej do oferowanego produktu oraz dołączenie do oferty przedmiotowych środków dowodowych, o których
mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane rozwiązania do norm w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone dowody będą niekompletne (nie
potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie
będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę
równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta.Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.