eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiszynBudowa budynku sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna, program Rządowy Fundusz Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna, program Rządowy Fundusz Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 095 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 095 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna, program Rządowy Fundusz Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b936f72c-bf1c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sali wiejskiej w miejscowości Baczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna przy
ul. Osiedlowej, na terenie działki o numerze ewidencyjnym 132/2, w tym również pierwsze wyposażenie sali oraz pozostałych pomieszczeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do SWZ.

Wykonawca zrealizuje roboty na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, w tym przeprowadzi procedurę wykonania przyłącza energii elektrycznej, oraz wodno-kanalizacyjnego na podstawie warunków technicznych przyłączeniowych dostarczonych przez zamawiającego, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem inwestycji jest budowa sali wiejskiej obejmująca:

• budowę sali wiejskiej (funkcja usługowa, sala seniorów, biblioteka),
• układ komunikacyjny i nawierzchni utwardzone,
• szczelny zbiornik na wody opadowe,
• plac zabaw,
• ogrodzenie,
• miejsce na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych,
• urządzenia budowlane związane z obiektem kubaturowym i sposób odprowadzenia ścieków,
• ukształtowanie terenu,
• zieleń,
• wyposażenie całego obiektu.


Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do sporządzenia 3 (trzech) wariantów aranżacji wnętrz wraz z pierwszym wyposażeniem, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego do zrealizowania wybranego wariantu, do którego sporządzi kosztorys ofertowy. Wykonawca dostarczy projekty aranżacji wnętrz w ciągu 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, a pozycja ta powinna być ujęta w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania.
Pierwsze wyposażenie powinno obejmować elementy wymienione w przedmiarze robót, w tym m.in.:
a) zabudowę kuchenną (meble), zlewozmywak z baterią oraz wyposażenie w sprzęt AGD (w zabudowie), tj. piekarnik, płyta indukcyjna do 60 cm, okap, zmywarka 60 cm, lodówko-zamrażarka, mikrofalówka, czajnik - 2 sztuki), zgodnie z wybranym przez Zamawiającego projektem aranżacji,
b) wyposażenie sanitariatów (suszarki do rąk, dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, lustra, wieszaki),
c) wyposażenie sali głównej (stoły składane - 30 szt., krzesła bankietowe 150 szt.)
d) wyposażenie sali seniorów (stoły składane - 6 szt., krzesła bankietowe 20 szt.)
e) wyposażenie biblioteki (biurka do stanowisk komputerowych - 8 szt., krzesła do komputera 9 szt., regały)
f) pozostałe elementy takie jak: rolety okienne lub żaluzje drewniane, wyposażenie szatni, oświetlenie poszczególnych pomieszczeń, wystrój ścian uwzględniający poprawę akustyki sali głównej, zgodnie z wybranym projektem aranżacji wnętrz.

Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót załączony do SWZ nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym wykonanym na podstawie projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robot budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie części zadań związanych z promocją zadania inwestycyjnego (projektu) Promocja polegać będzie m.in. na in-formowaniu społeczności lokalnej o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu poprzez:
a) wykonanie i ustawienie 1 sztuki tablicy informacyjnej wraz z rozpoczęciem inwestycji (w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym o wymiarach min. 1,80 x 1,20 m. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór tablicy wraz z informacjami, jakie mają się na niej znajdować. W okresie realizacji wykonawca jest zobowiązany do jej utrzymania w należytym stanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy.
Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosz-torysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4997089,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7233788,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4997089,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane PAK-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992030566

7.3.3) Ulica: Cicha 25

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty sanitarne, roboty elektryczne. Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4997089,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.