Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00039738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00079728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11
1.5.2.) Miejscowość: Policzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39
1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e940202f-b449-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1814000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i technologiczno-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)” w celu poprawienia głównie jakości uzdatnionej wody przeznaczonej do spożycia, ale także estetyki obiektu. Inwestycja realizowana będzie na terenie miejscowości Policzna, gmina Policzna, powiat zwoleński, obręb 0016 Policzna: dz. nr 154/7, 154/9 i 153/3.
Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagania dotyczące realizacji robót:
1) Do obowiązków Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy należy zapewnienie ciągłej dostawy wody o parametrach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dn. 7 grudnia 2017 roku (Dz.U. 2017 r. poz. 2294. ze zm.). Wykonawca w swojej ofercie zawrze koszty związane z przygotowaniem , wykonaniem i demontażem tymczasowej Stacji Wody Uzdatniania – na czas remontu stacji uzdatniania wody. Tymczasowa stacja uzdatniania wody może by w formie obiektu kontenerowego lub innego tymczasowego zapewniającego dostawy wody dla mieszkańców w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem. Jakość wody ma by nie gorsza od jakości wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 7 grudnia 2017 roku (Dz.U. 2017 r. poz. 2294. ze zm.)
Wykonawca na swój koszt będzie okresowo – 1 raz na 2 tygodnie – przedkładał Zamawiającemu analizy fizykochemiczne i bakteriologiczne wody z suw potwierdzające pozytywny wynik badania wody. Jeżeli analiza fizykochemiczna lub bakteriologiczna będzie negatywna w zakresie jednego lub więcej parametrów to wówczas Wykonawca jest zobowiązany wdrożyć natychmiastowe działanie naprawcze poprawiające jakości wody udokumentowane pozytywnym wynikiem bada fizyko-chemicznych i bakteriologicznych.
2) Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody do mieszkańców jednak tylko w godzinach nocnych nie dłużej niż 8 godzin jednorazowo. Wszystkie przerwy muszą by uzgodnione z Zamawiającym.
4.1. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
a) wykona roboty budowlane o których mowa w pkt. 4 SWZ zgodnie z:
• specyfikacją warunków zamówienia,
• dokumentacją techniczną,
• specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót (STWiORB),
• przedmiarem robót (dokument pomocniczy),
• ofertą Wykonawcy stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
b) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą;
c) Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej związanej z wykonywaniem Przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 11 umowy;
d) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy na warunkach określonych w § 12 umowy;
Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, obejmującej:
• dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót.
• oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie atestów i świadectw potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
• instrukcje, opisy i oryginały kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2231220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2231220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoidea Tomasz Olek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9480001983
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 187
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2231220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.