Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków Nadleśnictwa Lesko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Łączki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynków Nadleśnictwa Lesko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-378e2d61-e8b2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251751/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynków w Nadleśnictwie Lesko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708698,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami, rozebranie ścianek działowych drewnianych oraz demontaż boazerii, okładziny stropów płytami regipsowymi na suficie i na ścianach wraz z malowaniem na parterze i poddaszu. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, remont posadzek – rozebranie, wykonanie nowej i ułożenie płytek, wymiana płytek na ścianach w kuchni i łazienkach, wykonanie otworu celem przejścia z pokoju do kuchni, rozebranie pieca kaflowego kuchennego, remont ściany po demontażu pieca, cyklinowanie parkietu wraz z gruntowaniem i malowaniem, remont całej łazienki na parterze i poddaszu, licowanie i malowanie ścian wymiana płytek na ścianach i na posadzce, wymiana umywalki, wymiana muszli ustępowej i montaż nowej kabiny prysznicowej, wymiana baterii umywalkowych i montaż baterii natryskowej, wymiana całych schodów drewnianych na poddasze wraz z wymianą balustrady, montaż włazu na strych, rozebranie ścianki działowej w łazience i wykonanie nowej wraz z przesunięciem celem powiększenia łazienki na poddaszu, docieplenie ścian i sufitów na poddaszu wełną mineralną gr. 20 cm oraz ułożenie folii wraz z ułożeniem płyt OSB. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV o średnicy 160 mm wraz z 2 szt. studzienek kanalizacyjnych, od kotłowni do istniejącej studzienki rewizyjnej na istniejącym przyłączu kanalizacyjnym z kancelarii, wymiana instalacji elektrycznej wraz z pomiarami skuteczności zerowania i uziemienia, wymiana pieca co w kotłowni ogrzewanym na drewno wymiana naczynia zbiorczego oraz wymiana instalacji co i grzejników szt. 4 na parterze i poddaszu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 349074,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, termomodernizacyjne budynku polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej od strony elewacji budynku, wykonaniu drenażu wokół budynku, dociepleniu ścian elewacyjnych styropianem gr. 15 cm. wraz z tynkiem mineralnym, wykonanie elewacji z paneli, ułożenie podsufitki z listew drewnianych wraz z malowaniem, licowanie płytkami cokołu, remont schodów zewnętrznych wraz z chodnikiem- wymiana płytek.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.5.) Wartość części: 359624,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.