Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560388/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00580673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00234323/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów dla Instytucji Filmowej „Silesia –Film” w Katowicach i zarządzanych przez nią Kin z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytucja Filmowa Silesia-Film
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276654897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-008
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 206-88-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@silesiafilm.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://silesiafilm.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://silesiafilm.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów dla Instytucji Filmowej „Silesia –Film” w Katowicach i zarządzanych przez nią Kin z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7302c218-9a6c-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016190/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów dla Instytucji Filmowej „Silesia –Film” w Katowicach i zarządzanych przez nią Kin z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody oraz napoi do: Kina Światowid, Kinoteatru Rialto, Kina Kosmos, siedziby Instytucji Filmowej „Silesia – Film” w KatowicachSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 1804 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody oraz napoi do Kina Bałtyk w Raciborzu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 47000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody oraz napoi do Kina Janosik w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej OPZ) stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, w załączniku Nr 3 do SWZ wzór umowy ramowej oraz w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących załącznik Nr 8 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 52300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kukurydzy, soli, tłuszczu do Kina Bałtyk w Raciborzu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211200-5 - Kukurydza
15411140-5 - Olej kokosowy
15872400-5 - Sól
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kukurydzy, soli, tłuszczu, sosów i Nachosów do Kina Janosik w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ.
Zamawiający wymaga sosów serowych pakowanych w opakowania kompatybilne do podgrzewacza Hot-Top o wymiarach: gł.: 43, szer.: 23, wys.: 56 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211200-5 - Kukurydza
15411140-5 - Olej kokosowy
15872400-5 - Sól
4.5.5.) Wartość części: 55700 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. spożywczych do Kina Światowid, Kinoteatru Rialto, Kina Kosmos, siedziby Instytucji Filmowej Silesia – Film w Katowicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15831000-2 - Cukier
15831200-4 - Cukier biały
15511000-3 - Mleko
15511210-8 - Mleko UHT
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
4.5.5.) Wartość części: 6218,19 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. spożywczych do Kina Janosik w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842220-0 - Batony czekoladowe
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15831200-4 - Cukier biały
15511000-3 - Mleko
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. spożywczych do Kina Bałtyk w Raciborzu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, załącznik Nr 3 do SWZ -wzór umowy ramowej oraz formularze asortymentowo cenowe stanowiące załącznik Nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842220-0 - Batony czekoladowe
15831200-4 - Cukier biały
15511000-3 - Mleko
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu została złożona następująca oferta: Sławomir Gołąbek Firma Handlowa TONEX ul. Kościelna 7, 47-220 Kędzierzyn – Koźle, cena oferty brutto: 2 727,89 zł.
Kwota jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i podał przed terminem otwarcia ofert to: 2 218,00 zł brutto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42710,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44133,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44133,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Praszalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364304710
7.3.3) Ulica: Podmiejska 6
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44133,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu została złożona następująca oferta: Sławomir Gołąbek Firma Handlowa TONEX ul. Kościelna 7, 47-220 Kędzierzyn –Koźle, cena oferty brutto: 73985,81 zł.
Kwota jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i podał przed terminem otwarcia ofert to: 62 886 zł brutto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17117,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17117,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17117,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331444195
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Bobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-020
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17117,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50443,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50443,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50443,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331444195
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Bobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-020
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50443,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 31.01.2024 r. oraz w dniu 05.02.2024 r., dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty
i wystąpił do Wykonawcy - Sławomir Gołąbek Firma Handlowa TONEX z zaproszeniem do zawarcia umów w zakresie części w których jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca uchylił się (odstąpił) od zawarcia umowy,
Zgodnie z art. 255 pkt 7 z zw. art. 263 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca (...) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp - Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może (...) unieważnić postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 31.01.2024 r. oraz w dniu 05.02.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty
i wystąpił do Wykonawcy - Sławomir Gołąbek Firma Handlowa TONEX z zaproszeniem do zawarcia umów w zakresie części w których jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca uchylił się (odstąpił) od zawarcia umów, o których mowa powyżej
Zgodnie z art. 255 pkt 7 z zw. art. 263 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca (...) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp - Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może (...) unieważnić postępowanie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 31.01.2024 r. oraz w dniu 05.02.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty
i wystąpił do Wykonawcy - Sławomir Gołąbek Firma Handlowa TONEX z zaproszeniem do zawarcia umów w zakresie części w których jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca uchylił się (odstąpił) od zawarcia umów, o których mowa powyżej
Zgodnie z art. 255 pkt 7 z zw. art. 263 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca (...) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp - Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może (...) unieważnić postępowanie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
więcej: Kukurydza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.