Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307628/01 - Wynik z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b861b07-d7bb-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o obowiązkach informacyjnych RODO opisane są w Rozdziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania RODO opisana jest w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.013.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi usuwania, segregacji i transportu do miejsc prawem dopuszczonych odpadów komunalnych (w tym także m.in. mebli i odpadów wielkogabarytowych, opon, odpadów zielonych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, gruzu (zgodnie z kategorią 200399) i innych), z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania, a porzuconych na nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Katowice (wszystkie Oddziały Eksploatacji Budynków). Maksymalna ilość odpadów wyniesie 1 130 m3.
2. Prace obejmować będą w szczególności:
a) zebranie i segregację wszystkich porzuconych odpadów (w tym także mebli i odpadów wielkogabarytowych, gruzu, opon, odpadów zielonych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego i innych);
b) podstawienie odpowiedniego pojemnika lub samochodu na odpady, załadowanie go we własnym zakresie porzuconymi odpadami oraz wywóz odpadów do miejsc prawem dopuszczonych, niezależnie od warunków atmosferycznych, czy utrudnionych dojazdów do nieruchomości;
c) transport odpadów w sposób zabezpieczający odpady przed ich wysypaniem, rozwianiem (w przypadku ich rozwiania lub wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania/rozwiania), przekazanie odpadów do składowania;
d) zapewnienie wykwalifikowanej i fachowej siły roboczej, niezbędnej dla terminowej i prawidłowej realizacji umowy;
e) wyposażenie osób wykonujących usługę w odpowiedni strój roboczy z widocznymi oznaczeniami firmy Wykonawcy;
f) zapewnienie sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, we własnym zakresie i na własny koszt;
g) udostępnienie na żądanie Zamawiającego wszelkiej dokumentacji związanej ze świadczeniem przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, określonych w obowiązującej uchwale Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz odbioru odpadów niebezpiecznych(zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach).
4. Minimalna ilość odpadów (w tym gruzu, opon, odpadów zielonych, sprzętu RTV i AGD) do jednorazowego odbioru będzie wynosić od ok. 1 m3.
5. Wykonanie usług usuwania odpadów będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia, które wystawiane będzie z co najmniej 24godzinnym wyprzedzeniem, a termin wykonania będzie nie krótszy niż 2 dni robocze (nie dotyczy zleceń awaryjnych, których rozpoczęcie wykonania ma nastąpić niezwłocznie, nie później niż 4 godziny od otrzymania zgłoszenia). Zamawiający przewiduje nie więcej niż 3 usługi awaryjne w ciągu trwania umowy.
6. Przeznaczone do wywiezienia odpady (w tym także meble, sprzęt elektroniczny i elektroniczny, gruz, opony, odpady zielone) zlokalizowane będą na poziomie gruntu. Zamawiający nie jest w stanie wykluczyć, że przeznaczone do wywiezienia odpady będą zlokalizowane na podwórkach z trudno dostępnym dojazdem, ponieważ nie można przewidzieć gdzie zostaną porzucone odpady. Tym samym nie można przewidzieć ilu zleceń będą dotyczyć takie sytuacje.
7. Zamawiający przewiduje, że gruz będzie stanowić około 3% odpadów przeznaczonych do wywiezienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (Załączniki nr 3 do SWZ).
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich i mienia w pobliżu prowadzonych prac.
11. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
12. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 3 ust. 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
13. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 3 ust. 14, 15 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji. Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia liczby metrów sześciennych odpadów, które zostaną porzucone na zarządzanych przez Zamawiającego nieruchomościach. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, w okresie trwania umowy określonym w § 2 projektowanych postanowień umowy, po zrealizowaniu przez Wykonwcę gwarantowanego (minimalnego) zakresu zamówienia, czyli 750 m3. Maksymalna ilość odpadów wyniesie 1 130 m3. Zamawiający określił maksymalne ilości objęte niniejszym zamówieniem, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości odpadów niezbędnych do wywiezienia z nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 5 ust. 3 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Planowane zamówienie będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe i polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług tj. usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania w zakresie ok. 1 130m3. Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny.
2. Oferta, z najniższą ceną, spośród ofert nieodrzuconych w danej części, będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje co najmniej dwie (2) osoby zdolne do wykonania zamówienia, których zakres obowiązków będzie obejmował wykonywanie czynności zbierania i usuwania odpadów oraz ich załadunku i transportu do miejsca prawem dopuszczonego.
UWAGA: Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy.
2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługi polegające na usuwaniu i transporcie do miejsc prawem dopuszczonych odpadów komunalnych i/lub gruzu o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
UWAGA! W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł (brutto).Zamawiający na potwierdzenie spełniania ww. warunku dopuszcza możliwość wykazania usługi/usług realizowanych w ramach jednej lub wielu umów dla jednego lub kilku Zamawiających.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Rozdział VIII pkt 2 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z podaniem informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dd-mm-rr) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
UWAGA:
- Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wskaże usługę/usługi realizowane na rzecz Zamawiającego może nie dołączać dokumentu potwierdzającego ich prawidłowe wykonanie/wykonywanie, pod warunkiem, że złoży oświadczenie własne zgodne z art 127 ust. 2 Ustawy, tj. że KZGM posiada wiedzę na temat należytego wykonania wykazanych w wykazie usług i jest to wiedza aktualna.
UWAGA! Zasady składania podmiotowych środków dowodowych określają obowiązujące przepisy, w tym Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 (Dz.U. 2020 poz 2415).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania wobec wykonawców występujących wspólnie opisane są w Rozdziale IV SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 10 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-11 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz.835) zwaną dalej ustawą Przeciw Agresji.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej
- Zakup i dostawa staplerów chirurgicznych
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń merytoryczno-kompetencyjnych dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Druk i oprawa wraz z usługą introligatorską nakładu książki typu pop-up w pudełku
- ROPS.PZP.332.13.2024 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby RPOT nr 1 i 2 oraz RCWPZ w Bytomiu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Bargłów Kościelny
- Wydobycie,załadunek,transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparow. dla wód opadowych w ramach zad."Bud. i rozb.infrastr. wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica - odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, ...
- Utrzymanie czystości i porządku w trzech punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej na terenie gminy-miasto Grudziądz.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.