Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062436/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywna wymiana 15 sztuk gazowych kotłów centralnego ogrzewania na kotły dwufunkcyjne kondensacyjne o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914886353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna wymiana 15 sztuk gazowych kotłów centralnego ogrzewania na kotły dwufunkcyjne kondensacyjne o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2721eed9-ba96-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030339/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Wymiana kotłów gazowych w budynkach należcych do zasobów ZBiLK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AT.171-4-TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148827,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna wymiana 15 istniejących kotłów centralnego ogrzewania, na nowe dwufunkcyjne kondensacyjne kotły wiszące opalane gazem o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa , polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
2. Wymiana kotłów dotyczy zamieszkałych lokali mieszkalnych. Adresy lokali zostaną każdorazowo wskazane w zleceniu częściowym. Wszystkie lokale mieszkalne zlokalizowane będą na terenie miasta Szczecin.
3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie między innymi:
a) Demontaż istniejących kotłów gazowych wiszących dwufunkcyjnych
b) Dostawa i montaż fabrycznie nowych kotłów wiszących dwufunkcyjnych kondensacyjnych o mocy 24 KW.
c) Demontaż istniejących wkładów kominowych
d) Montaż systemowych przewodów powietrzno-spalinowych w kominie
e) Przyłączenie kotła do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, zimnej i ciepłej wody
f) Próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, wody zimnej i ciepłej (potwierdzone protokołami odbioru)
g) Montaż regulatora pokojowego temperatury sterującego pracą kotła.
h) Dokonanie pierwszego uruchomienia kotła przez firmę serwisu gwarancyjnego lub autoryzowaną firmę instalacyjną z dokonaniem wpisu do książki gwarancyjnej.
i) Wykonawca przekaże Najemcy instrukcję obsługi i książkę gwarancyjną kotła
j) Wykonawca udzieli Najemcom instrukcji w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi kotła oraz poinformuje o obowiązku przeprowadzania corocznych przeglądów kotła na koszt Najemcy.
k) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego opinię kominiarską stwierdzającą prawidłowość podłączenia kotła do komina oraz dokumenty pozwalające na ocenę wbudowanych materiałów (certyfikaty, atesty, karty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły prób szczelności instalacji, gazu, zimnej i ciepłej wody, uruchomienia kotła),
l) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz zamontowanych kotłów, inwentaryzację fotograficzną zdemontowanych i zamontowanych nowych kotłów w wersji papierowej i na płycie CD w 2 egzemplarzach.
m) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gospodarowania odpadami
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329618,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUGOWY - PIOTR SZELEWICKI wspólnik Zakładu Usługowego SZEL - BUD sc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWY EDWARD SZELEWICKI wspólnik Zakładu Usługowego SZEL - BUD sc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510205372
7.3.3) Ulica: Włościańska 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-021
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.