Og³oszenie z dnia 2021-10-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00273545/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Moczarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001276610
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Moczary
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134611107
1.5.8.) Numer faksu: 13 461 34 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmoczary@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsmoczary.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7bb18c01-2a7b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00227913
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 13.1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).13.4. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) Adres skrytki ePUAP - /DPSMoczary/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej (k.gasior@dpsmoczary.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostêpnym na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz regulaminie ePUAP.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach 41, 38-700 Ustrzyki Dolne tel. 134611107 adres poczty elektronicznej; dpsmoczary@wp.pl
administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania danych osobowych ; Rafa³ Andrzejewski pod adresem poczty elektronicznej: - iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl tel. 504976690 lub pisemnie na adres siedziby DPS Moczary;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.261.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z roz³adunkiem) oleju opa³owego lekkiego w roku 2022 -
wg potrzeb DPS Moczary do kot³owni olejowej Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach, 38-700 Ustrzyki Dolne,
Moczary 41, w ilo¶ci 160 000 litrów wg parametrów zgodnych z norm± PN- C 96024:2011 oraz Rozporz±dzeniem
Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów
oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe, (Dz.U.2016.2008).
4.2 Do roz³adunku oleju opa³owego niezbêdna jest pompa oraz licznik przy autocysternie. Do ka¿dej partii oleju
opa³owego musi byæ do³±czone ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego wystawione przez producenta. Przedmiot
zamówienia obejmuje transport, za³adunek i roz³adunek oleju na koszt Wykonawcy. Przedmiot
zamówienia bêdzie przewo¿ony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ilo¶ciach zamawianych
telefonicznie lub za pomoc± poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Dostawa nast±piæ musi nie
pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia. Podana ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±,
(maksymaln±), obliczon± na podstawie dotychczasowego zu¿ycia z lat ubieg³ych, jednak mo¿e ulec zmianie
w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci szacunkowej
dostaw. Wykonawca zobowi±zuje siê do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiaj±cego. Wykonawca
otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. W sytuacji, w której w toku realizacji umowy Zamawiaj±cy
zleci dostawy w wysoko¶ci ni¿szej jak podana w pkt. 4.1. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia
odszkodowawcze z ww. tytu³u.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych ilo¶ci oleju opa³owegolekkiego, maksymalnie jednak 10 % ilo¶ci zamówienia podstawowego , zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, je¿eli na skutek
zwiêkszonego jak planowane zu¿ycia konieczne bêd± dodatkowe dostawy,
2) dostawy objête prawem opcji rozliczane bêd± wed³ug cen jednostkowych brutto podanych w tre¶ci oferty, takich
samych jak zamówienie podstawowe
3) dodatkowe dostawy Wykonawca bêdzie realizowaæ na podstawie zleceñ wystawianych przez Zamawiaj±cego,
zgodnie z procedur± okre¶lon± dla zamówieñ podstawowych Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zawartej
umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne
roszczenia z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy przez Zamawiaj±cego. Skorzystanie z prawa
opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najni¿sza cena
C = x 100 pkt
cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunkiudzia³u w postêpowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
w zakresie „uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej” Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. z dnia 31 marca 2021 r., Dz.U. z 2021 r. poz. 716).);
8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga potwierdzenia, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
8.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga potwierdzenia , ¿e Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wype³niony Za³±cznik Nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) - w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w pkt 8.2.2 SWZ.
2.potwierdzenia, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
3. potwierdzenie dysponowania co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego
posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
- aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.) - w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w pkt 8.2.2 SWZ.- potwierdzenia, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
11.4.3 potwierdzenie dysponowania co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego
posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11.1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ warunków udzia³u w postêpowaniuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
12.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:a) w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku:
b) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto
zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany
wysoko¶ci podatku VAT;
c) zmiany terminu zakoñczenia wykonania zamówienia w przypadku:
- wstrzymania realizacji dostaw ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do
przewidzenia w momencie zawierania umowy;
- nastêpstwa si³y wy¿szej;
d) zmiany ceny oleju opa³owego podanej w ofercie w przypadku zmiany ceny
przez Producenta o wska¼nik wzrostu lub obni¿ki wynikaj±cy z ró¿nicy
pomiêdzy cen± Producenta z dnia …………… r., a cen± obowi±zuj±c± na dzieñ
dostawy, na warunkach i zasadach opisanych w § 5 ust. 9 niniejszej Umowy.
Zmiany cen w niniejszym zakresie nie wymagaj± oddzielnych uzgodnieñ oraz
nie stanowi± zmiany umowy wymagaj±cej odrêbnego aneksu;
e) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z
nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 357 1 Kodeksu Cywilnego
i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
f) dostaw oleju opa³owego w inne miejsce ni¿ podane w SWZ, po³o¿one w obrêbie gminy Ustrzyki Dolne , je¿eli bêdzie to
uzasadnione z racji realizacji przez Zamawiaj±cego w ww. miejscu jego statutowych dzia³añ
g) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê us³ugi
w wymaganym zakresie za któr± Wykonawca nie ponosi winy, np. na skutek awarii b±d¼ uszkodzenia infrastruktury
drogowej.
2. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
4. Wszystkie postanowienia, o których mowa powy¿ej, wraz z pozosta³ymi przypadkami wskazanymi w niniejszej umowie, stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 K³obuck
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego"
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1, spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 lub normy równowa¿nej.
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego i opa³owego dla RZD B³onie-Topola w podziale na dwie czê¶ci zamówienia
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem oleju opa³owego przeznaczonego do wykorzystania w kot³ach grzewczych CO w obiektach Komendy G³ównej Policji, w ilo¶ci 100 000 litrów.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.