eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowy"Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 024 356 14 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6251f0db-8ddd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6251f0db-8ddd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065283/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1654521,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy” w ramach Programu Priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych”.
Część I. Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy – wykonanie docieplania oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Imielnie:
a) wymiana stolarki okiennej o powierzchni 26,40 m²,
b) wymiana stolarki drzwiowej na sali gimnastycznej o powierzchni 3,30m²,
c) wykonanie dokumentacji projektowej.

2. Szkoła Podstawowa im. Mieczysławy Butler w Ostrowach:
a) wymiana stolarki okiennej o powierzchni 283,52 m²,
b) wymiana wrót i stolarki drzwiowej o powierzchni 47,86 m²,
c) ocieplenie stropu zewnętrznego wełną mineralną o grubości 18 cm - powierzchnia 27 m²,
d) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm – powierzchnia 740 m²,
e) wykonanie dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 779602,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: wymiana instalacji CO w obiektach szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Imielnie:
a) montaż automatycznych bezdotykowych baterii umywalkowych ilości 10 szt. W przypadku 5 szt. niezbędna jest zmiana rodzaju i podłączenia baterii (obecne są to baterie ścienne),
b) modernizacja systemu grzewczego poprzez wykonanie nowej instalacji c.o. (parametry pracy 55/45 C) wyposażoną w grzejniki stalowe płytowe (50 szt.) i przygrzejnikowe zawory termostatyczne z głowicami regulacyjnymi,
c) wykonanie dokumentacji projektowej.

2. Szkoła Podstawowa im. Mieczysławy Butler w Ostrowach:

a) montaż automatycznych bezdotykowych baterii umywalkowych – 24 szt.,
b) modernizacja systemu grzewczego poprzez wykonanie nowej instalacji c.o. (parametry pracy 55/45 C) wyposażoną w grzejniki stalowe płytowe (180 szt.) i przygrzejnikowe zawory termostatyczne z głowicami regulacyjnymi,
c) wykonanie dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 477756,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Dostawa instalacji PV wraz z wymiana oświetlenia wewnętrznego w obiektach szkolnych w Gminie Nowe Ostrowy

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Imielnie:
a) dostawa i montaż instalacji PV o mocy min. 6,58 kW na dachu budynku,
b) modernizacja układu oświetlenia poprzez wymianę oświetlenia wewnętrznego na źródła światła typu LED –75 opraw.

2. Szkoła Podstawowa im. Mieczysławy Butler w Ostrowach:
a) dostawa i montaż instalacji PV o mocy min.18,80 kW na dachu budynku,
b) modernizacja układu oświetlenia poprzez wymianę oświetlenia wewnętrznego na źródła światła typu LED 375 opraw

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331000-8 - Baterie słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 397162,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244828,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Artur Cieśliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710062825

7.3.3) Ulica: Kutnowska 44

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.