eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Szkolenie USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych - szkolenie dla Kadry Dydaktycznej



Og³oszenie z dnia 2021-10-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Szkolenie USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych – szkolenie dla Kadry Dydaktycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych – szkolenie dla Kadry Dydaktycznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3558b160-2a83-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00227955

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Program Zintegrowanego Rozwoju Jako¶ci Kszta³cenia na Uniwersytecie Medycznym w Bia³ymstoku” wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
 Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
 Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie w Bia³ymstoku, w pomieszczeniach zapewnionych przez Wykonawcê, szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku pod nazw±: „Szkolenie USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych – szkolenie dla Kadry Dydaktycznej”.
Przez kadrê dydaktyczn± rozumie siê nauczycieli akademickich zatrudnionych w grupach pracowników: dydaktycznych i/lub badawczo-dydaktycznych, prowadz±cych zajêcia ze studentami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spo¶ród wa¿nych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
• PC cena – 60%,
• PDS do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie – 20%
• PDT do¶wiadczenie dydaktyczne jako nauczyciel akademicki w zakresie USG trenera prowadz±cego szkolenie –20%
2. Ocenie zostan± poddane oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2.1 Ilo¶æ punktów PC, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona wed³ug wzoru:
PC = (CN / CR ) x 60
gdzie:
CN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
60 – maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg kryterium „cena” - 60%.

2.2 Liczba punktów PDS, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium
„do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie” zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
1) Elementem podlegaj±cym ocenie bêdzie przeprowadzenie przez desygnowanego trenera szkoleñ/zajêæ o tematyce obejmuj±cej przedmiot zamówienia przeprowadzonych w ci±gu ostatnich 5 lat.
2) Ocena w/w kryterium odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
3) Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty za przeprowadzone zajêcia/szkolenia w zakresie USG z zakresu zastosowania USG w stanach nag³ych w ilo¶ci od 3 do 10, co oznacza, ¿e minimalna uwzglêdniona w procesie przyznawania punktacji liczba przeprowadzonych zajêæ/szkoleñ wynosi 3, natomiast maksymalna liczba przeprowadzonych zajêæ/szkoleñ uwzglêdniona w procesie przyznawania punktacji to 10.
4) Imiê i nazwisko trenera oraz liczbê zrealizowanych przez niego szkoleñ nale¿y podaæ w za³±czonym do oferty wykazie (za³±cznik nr 1 do SWZ) Do¶wiadczenie kilku osób nie podlega sumowaniu.

Liczba punktów PDS zostanie wyznaczona wg wzoru:
PDS=(PR/PN) x 20
gdzie:
PR – liczba szkoleñ w badanej ofercie
PN – najwiêksza mo¿liwa do uwzglêdnienia liczba szkoleñ – 10
20 – maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie”

Przeprowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiaj±cego w ramach jednej umowy bêdzie traktowane jako jedno szkolenie. Szkolenia indywidualne oraz szkolenia realizowane na rzecz w³asnego pracodawcy (szkolenia wewnêtrzne) nie bêd± uznawane za spe³niaj±ce wymogi niniejszego kryterium.

2.3. Liczba punktów PDT, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „do¶wiadczenie dydaktyczne jako nauczyciel akademicki w zakresie USG, trenera prowadz±cego szkolenie” zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
1) Elementem podlegaj±cym ocenie bêdzie sta¿ pracy trenera desygnowanego do realizacji zamówienia, na stanowisku nauczyciela akademickiego w zakresie USG w ci±gu ostatnich 10 lat.
2) Ocena w/w kryterium odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
3) Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty za posiadanie w/w do¶wiadczenia dydaktycznego
od 6 do 10 lat osoby wskazanej do realizacji szkolenia na stanowisku nauczyciela akademickiego
w okresie ostatnich 10 lat: max 20 punktów.
4) Imiê i nazwisko trenera oraz liczbê lat w/w do¶wiadczenia dydaktycznego nale¿y podaæ w za³±czonym do oferty o¶wiadczeniu (za³±cznik nr 1 do SWZ). Do¶wiadczenie kilku osób nie podlega sumowaniu.

Liczba punktów PDT zostanie wyznaczona wg wzoru:
PDT=(PR/PN) x 20
gdzie:
PR – liczba lat do¶wiadczenia trenerskiego w badanej ofercie
PN – najwiêksza mo¿liwa do uwzglêdnienia liczba lat pracy na stanowisku nauczyciela akademickiego – 10
20 – maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „do¶wiadczenie dydaktyczne/trenerskie trenera prowadz±cego szkolenie”

Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów P obliczon± wed³ug wzoru: P = PC + PDS + PDT

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PDS do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PDT do¶wiadczenie dydaktyczne jako nauczyciel akademicki w zakresie USG trenera prowadz±cego szkolenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie Zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. nie podlegaj± wykluczeniu w zwi±zku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Czê¶ci XV SWZ,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej:
2.4.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawca, który:
a) zrealizowa³ minimum 5 us³ug szkoleniowych z zakresu USG w stanach nag³ych w okresie ostatnich 5 lat licz±c od daty terminu sk³adania ofert, lub je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Liczbê szkoleñ nale¿y podaæ w wykazie szkoleñ z zakresu USG w stanach nag³ych wraz z wypisaniem dat realizacji szkoleñ oraz danych uczelni.
2.4.2. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e skieruje do realizacji zamówienia Trenera odpowiedzialnego za ¶wiadczenie us³ug, który:
1) jest lekarzem specjalist± radiologii i diagnostyki obrazowej i/lub posiada aktualne certyfikaty Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego
lub
jest specjalist± anestezjologii i intensywnej terapii pod warunkiem, ¿e posiada on minimum 5 -letnie do¶wiadczenie w zakresie zastosowania USG w stanach nag³ych oraz aktualny certyfikat Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego w zakresie ultrasonografii ogólnej;
2) posiadaj± minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe jako nauczyciel akademicki w zakresie prowadzenia zajêæ USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych w okresie ostatnich 10 lat;
3) zrealizowa³ min. 2 szkolenia w tematyce USG z zakresu zastosowania ultrasonografii w stanach nag³ych.
2.4.3 Wykonawca dysponuje do wymaganego szkoleniem specjalistycznym sprzêtem w ilo¶ci minimum 1 aparat USG oraz jeden pacjent/model na którym bêd± prowadzone zajêcia na ka¿d± 3-osobow± grupê. Ka¿da 3-osobowa grupa bêdzie mia³a do dyspozycji zapewnion± przez Wykonawcê jedn± osobê prowadz±c± do czê¶ci praktycznej.
a) Na sali wyk³adowej bêdzie dostêpny symulator pacjenta, na którym uczestnicy bêd± mogli obserwowaæ, oceniaæ i diagnozowaæ wybrane patologie objête zakresem szkolenia.
b) Minimalne wymagania odno¶nie parametrów aparatów USG:
• wbudowany monitor LCD, kolorowy, przek±tna min. 19 cali (w przypadku aparatu stacjonarnego), min. 15 cali (w przypadku aparatu przeno¶nego),
• mo¿liwo¶æ konfigurowania presetów,
• Doppler Kolorowy oraz Doppler Mocy,
• Oprogramowanie do badañ umo¿liwiaj±ce przeprowadzenie w zakresie przewidzianym tematyk± szkolenia (m.in. preset FAST, LUNGS itp.)
• Pomiary podstawowe na obrazie: pomiar odleg³o¶ci, objêto¶ci,
• G³owice: convex min. 3,5 MHz, g³owica liniowa min. 5-10 MHz, g³owica sektorowa.

Szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiaj±cego, w ramach jednej umowy bêdzie traktowane jako jedno szkolenie. Szkolenia indywidualne oraz szkolenia realizowane na rzecz w³asnego pracodawcy (szkolenia wewnêtrzne) nie bêd± uznawane za spe³niaj±ce wymogi niniejszego warunku.

Zamówienie musi byæ realizowane osobi¶cie przez Wykonawcê lub osobê skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wskazan± w formularzu ofertowym. W sytuacji, gdy wybrany Wykonawca lub osoba skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia nie by³aby w stanie realizowaæ zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ do realizacji zamówienia osobê o kompetencjach, wykszta³ceniu i do¶wiadczeniu nie mniejszych ni¿ osoby wskazanej w ofercie. Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego na pi¶mie.

Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa powy¿ej, zostanie zweryfikowane na podstawie przed³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcê, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych: 2. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wg Za³±cznika nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 9 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg wzoru Formularza ofertowego stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.2. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
1.3 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze z³o¿onych dokumentów do oferty lub z bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.) do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania Wykonawcy;
1.5.w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ sk³ada równie¿ podmiot, na zasoby, którego powo³uje siê Wykonawca,
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik 6 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
1.7. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Za³±cznika nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy),
1.8. wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Za³±cznika nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy) oraz O¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci XX pkt 3.3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3.2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3.3.W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
3.5.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. poz. 1842 ze. zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.