eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP



Og³oszenie z dnia 2023-05-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zmianie og³oszenia
¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.2.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.4.) Adres zamawiaj±cego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.4.2.) Miejscowo¶æ: Wolsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozwolsztyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00227962

2.2.) Data og³oszenia: 2023-05-23

SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA

3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2023/BZP 00220475

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmian±:
1. Z wy³±czeniem zmian, których akceptacja nastêpuje bezpo¶rednio w systemie HelpDesk, pozosta³e zmiany w Umowie wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci kolejno numerowanych aneksów, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w Umowie, jako niewymagaj±cych pisemnego aneksu.
2. Strony na zasadzie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustalaj±, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wg zasad i na warunkach okre¶lonych poni¿ej.
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone bêd± wy³±cznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych. Rozliczenie nast±pi zgodnie z cenami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do Umowy.
2) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze wzglêdów organizacyjnych lub technicznych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nie by³o mo¿liwe przyst±pienie do wykonania lub kontynuowanie umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego,
3) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian czê¶ci Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidzia³ do realizacji za pomoc± podwykonawców na inne czê¶ci Przedmiotu Umowy, w tym równie¿ na czê¶ci, których Wykonawca nie wskaza³ w z³o¿onej przez siebie ofercie. Zmiana nie mo¿e poci±gn±æ za sob± zwiêkszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
4) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie cz³onka lub cz³onków konsorcjum upowa¿nionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji Umowy.
6) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy– zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów, konieczno¶ci± zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zmniejszon± ilo¶ci± przyjmowanych pacjentów, zmian± sytuacji epidemiologicznej przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówienia na poziomie 60 % warto¶ci brutto umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie bêdzie przys³ugiwa³o roszczenie do zrealizowania ca³o¶ci umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane us³ugi.
7) strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia trwania umowy, w przypadku nie zrealizowania ca³ego zakresu rzeczowego umowy do czasu jego zrealizowania przy czym okres trwania umowy nie mo¿e byæ przed³u¿ony d³u¿ej ni¿ o 6 miesiêcy. Zmiana w tym zakresie spowoduje zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do wyd³u¿onego okresu. Pe³ne informacje ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków - zosta³y okre¶lone w za³. 3 do SWZ; §16 wzoru umowy

Po zmianie:
1.Z wy³±czeniem zmian, których akceptacja nastêpuje bezpo¶rednio w systemie HelpDesk, pozosta³e zmiany w Umowie wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci kolejno numerowanych aneksów, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w Umowie, jako niewymagaj±cych pisemnego aneksu. Aneksu wymagaj± zmiany, o których mowa w § 16. 2.Strony na zasadzie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustalaj±, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wg zasad i na warunkach okre¶lonych poni¿ej. 1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone bêd± wy³±cznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych. Rozliczenie nast±pi zgodnie z cenami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do Umowy. 2)dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze wzglêdów organizacyjnych lub technicznych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nie by³o mo¿liwe przyst±pienie do wykonania lub kontynuowanie umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego, 3)Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian czê¶ci Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidzia³ do realizacji za pomoc± podwykonawców na inne czê¶ci Przedmiotu Umowy, w tym równie¿ na czê¶ci, których Wykonawca nie wskaza³ w z³o¿onej przez siebie ofercie. Zmiana nie mo¿e poci±gn±æ za sob± zwiêkszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.4)W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie cz³onka lub cz³onków konsorcjum upowa¿nionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia. 5)Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji Umowy.
6) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy– zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów, konieczno¶ci± zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zmniejszon± ilo¶ci± przyjmowanych pacjentów, zmian± sytuacji epidemiologicznej przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówienia na poziomie 60 % warto¶ci brutto umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie bêdzie przys³ugiwa³o roszczenie do zrealizowania ca³o¶ci umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane us³ugi.
7) strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia trwania umowy, w przypadku nie zrealizowania ca³ego zakresu rzeczowego umowy do czasu jego zrealizowania przy czym okres trwania umowy nie mo¿e byæ przed³u¿ony d³u¿ej ni¿ o 6 miesiêcy. Zmiana w tym zakresie spowoduje zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do wyd³u¿onego okresu. 8)zmiany nie powoduj±ce zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci : a)zmiany danych podmiotów zawieraj±cych umowê (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ, itp.),9)Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w sposobie wykonywania (technologii) Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wyst±pi co najmniej jedna z poni¿szych sytuacji:a)konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ okre¶lonych w umowie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo narusza³o obowi±zuj±ce przepisy prawa;b)konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ albo innymi ¶rodkami ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa;
c) ............ Pe³ne informacje ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków - zosta³y okre¶lone w za³. 3 do SWZ; §16 wzoru umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.1. Termin sk³adania ofert

Przed zmian±:
2023-05-25 10:00

Po zmianie:
2023-05-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmian±:
2023-05-25 10:15

Po zmianie:
2023-05-26 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.4. Termin zwi±zania ofert±

Przed zmian±:
2023-06-23

Po zmianie:
2023-06-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.