eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżewoBudowa dróg gminnych na terenie Gminy Jeżewo



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Jeżewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 180 25

1.5.8.) Numer faksu: 52 52 281 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/859144

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Jeżewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623cb879-9374-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006338/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Jeżewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiB.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Budowa drogi gminnej – ul. Na Wężowcu – I Etap
Budowa I etapu drogi ul. Na Wężowcu jest zlokalizowana w województwie kujawsko – pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Jeżewo, w miejscowości Jeżewo na działkach o numerach ewidencyjnych: 135/10, 220/1, 220/2, 221/1, 221/11 obręb Jeżewo oraz 2/33, 3, 4, 5/1, 5/2, 6/59, 6/60, 8/2, 9/24, 9/25, 10/3, 10/4 obręb Lipienki.
Teren inwestycji położony jest w całości na terenie Borów Tucholskich.
Początek I etapu budowy drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1215C a koniec na działce nr 8/2 obręb Lipienki, gmina Jeżewo.
Długość projektowanej drogi wynosi 933,01 m.
W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
- przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
- rozbiórka elementów dróg,
- wycinka kolidujących drzew i krzewów,
- usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem wraz z zagęszczeniem i odtworzeniem konstrukcji istniejących nawierzchni,
- budowa oświetlenia drogowego i kanału technologicznego,
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej kablowej nn 0,4 kV i SN 15 kV,
- przebudowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej (obrócenie włazów, dobudowa nowych stopni złazowych),
- przebudowa kolidujących ogrodzeń,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- ustawienie oporników kamiennych,
- ustawienie oporników i obrzeży betonowych,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie nawierzchni jezdni (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej (kolor) oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie nawierzchni chodnika (dojścia do furtek) z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie wybrukowania na łuku o nawierzchni z kostki kamiennej 15/17 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
- wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (w tym progów zwalniających listwowych),
- regulacja wysokościowa istniejących zaworów, studni oraz pokrywy przepompowni (nowe pierścienie regulacyjne oraz zabezpieczenie wywietrzników),
- zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących sieci podziemnych,
- wykonanie terenów zielonych wraz z profilowaniem, humusowaniem i obsianiem trawą,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- inwentaryzacja powykonawcza.
Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej:
- Klasa drogi - „D”
- Kategoria ruchu – KR1
- Prędkość projektowa – 30 km/h
- Szerokość jezdni – 5,00 m
- Spadek poprzeczny jezdni na prostej – 2,0%
- Szerokość poboczy – 0,75 m
- Spadek poprzeczny poboczy 8,0%
- Szerokość zjazdów - nie więcej niż szerokość jezdni na drodze
W liniach rozgraniczających budowę drogi gminnej ul. Na Wężowcu etap I i II zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
· sieć elektroenergetyczna,
· sieć telekomunikacyjna,
· sieć wodociągowa,
· sieć kanalizacji sanitarnej.
Przed przystąpieniem do realizacja zadania należy zgłosić rozpoczęcie prac do w/w instytucji oraz stosować się do zaleceń zawartych w uzgodnieniach. Prace należy prowadzić z zachowaniem wymogów, ustaleń oraz warunków zawartych w tych uzgodnieniach. W strefie wystąpienia uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością pod nadzorem pracowników technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i normami.
UWAGA:
Wszystkie materiały z rozbiórki zakwalifikowane przez Zamawiającego jako przydatne (w tym drzewo z wycinki kolidujących drzew i krzewów), należy wywieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. działkę nr 9/35 obręb Lipienki, gmina Jeżewo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1569310,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Budowa drogi gminnej – ul. Na Wężowcu w obrębie Lipienki, gmina Jeżewo.
Budowa II etapu drogi ul. Na Wężowcu jest zlokalizowana w województwie kujawsko – pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Jeżewo, w miejscowości Jeżewo na działkach o numerach ewidencyjnych: 6/60, 7, 8/2, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 24/2 obręb Lipienki.
Początek II etapu budowy drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 272, a koniec na działce nr 8/2 obręb Lipienki, gmina Jeżewo.
Długość projektowanej drogi wynosi 1282,33 m.
W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
- przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
- rozbiórka elementów dróg,
- wycinka kolidujących drzew i krzewów,
- usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem i warstwą wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa oraz odtworzeniem istniejących konstrukcji nawierzchni,
- budowa fragmentu oświetlenia drogowego i kanału technologicznego,
- przełożenie poza krawędź drogi istniejącego kabla telekomunikacyjnego oraz zabezpieczenie kabla rurami ochronnymi,
- przestawienie istniejących hydrantów,
- przebudowa istniejącego skrzyżowania z drogą wojewódzką,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- ustawienie oporników betonowych,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 Mpa,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna),
- wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, z betonowej kostki brukowej (kolor) oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja wysokościowa istniejących zaworów,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- inwentaryzacja powykonawcza.
Zestawienie powierzchni dróg, parkingów, placów i chodników:
Powierzchnia jezdni – 5970,20 m²
Powierzchnia parkingów - nie dotyczy
Powierzchnia placów - nie dotyczy
Powierzchnia chodników - nie dotyczy
Powierzchnia zjazdów – 391,40 m²
Powierzchnia poboczy – 1760,30 m²

W liniach rozgraniczających budowę drogi gminnej ul. Na Wężowcu etap I i II zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
· sieć elektroenergetyczna,
· sieć telekomunikacyjna,
· sieć wodociągowa,
· sieć kanalizacji sanitarnej.
Przed przystąpieniem do realizacja zadania należy zgłosić rozpoczęcie prac do w/w instytucji oraz stosować się do zaleceń zawartych w uzgodnieniach. Prace należy prowadzić z zachowaniem wymogów, ustaleń oraz warunków zawartych w tych uzgodnieniach. W strefie wystąpienia uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie ze szczególną ostrożnością pod nadzorem pracowników technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i normami.
UWAGA:
Wszystkie materiały z rozbiórki zakwalifikowane przez Zamawiającego jako przydatne (w tym drzewo z wycinki kolidujących drzew i krzewów), należy wywieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. działkę nr 9/35 obręb Lipienki, gmina Jeżewo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1703466,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2374114,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2385228,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2374114,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-18-13-172

7.3.3) Ulica: Pomorska 26A

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2374114,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1996452,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2058339,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1996452,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem konstrukcji bitumicznych oraz koordynacji i kierowania robotami w ramach Generalnego Wykonawstwa. Na dzień składania oferty nie są znani podwykonawcy.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1996452,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.