Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171864/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00229725/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów wod-kan na potrzeby Związku Międzygminnego „Nidzica” w Kazimierzy Wielkiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDZICA"
1.3.) Oddział zamawiającego: 28-500 Kazimierza Wielka, ul.Zielona 12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290523428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413521801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nidzicakw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nidzicakw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nidzica-kw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Związek Międzygminny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostarczanie wody, odbiór ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów wod-kan na potrzeby Związku Międzygminnego „Nidzica” w Kazimierzy Wielkiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c68728e-da63-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068189/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów wod-kan na potrzeby Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171864/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462409,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały do remontu i budowy z PCV i PE,4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 236898,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały do remontu sieci wodociągowej,4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 89547,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Armatura wodociągowa4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.5.) Wartość części: 135963,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282585,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337465,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291385,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAMA Ilona Szczyrek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631698941
7.3.3) Ulica: Jana Karskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-214
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291385,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110143,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157145,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110143,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAMA Ilona Szczyrek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631698941
7.3.3) Ulica: Jana Karskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-214
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110143,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167235,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222775,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167235,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAMA Ilona Szczyrek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631698941
7.3.3) Ulica: Jana Karskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-214
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167235,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzoru autorskiego ZWIĘKSZENIE POTENCJAŁU,POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG MEDYCZNYCH ZOL POPRZEZ ROZBUDOWĘ I DOPOSAŻENIE W sp.med
- Dostawa odczynników
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu
- Zakup materiałów do modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.