Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00145430/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Specjalistyczny sprzęt urologiczny, system do leczenia wypadania macicy; akcesoria do aparatu DUET LOGIC G/2. jednorazowego użytku sterylny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczny sprzęt urologiczny, system do leczenia wypadania macicy; akcesoria do aparatu DUET LOGIC G/2. jednorazowego użytku sterylny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0cfce98-c6ba-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141117/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 77707,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 2505,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 4619,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 4712,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 6784,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 3780,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 5616,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 53433,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 166603,25 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 26308,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy ujętego w 13 Pakietach, specjalistycznego sprzętu urologicznego jednorazowego użytku, systemu do leczenia wypadania macicy, akcesoriów do aparatu DUET LOGIC G/2 j.u. sterylny dla potrzeb Oddziału Urologii – Pracowni Endoskopii, Bloku Operacyjnego, Oddziału Położniczo –Ginekologicznego , Pracowni Urodynamiki, przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 25056,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2586,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2586,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2586,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IVRA Medical T. Kaczmarek A. Twardowski Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213868216
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2586,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4597,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4597,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4597,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IVRA MEDICAL T.KACZMAREK A.TWARDOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IVRA MEDICAL T.KACZMAREK A.TWARDOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4597,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4712,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4712,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4712,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4712,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6784,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6784,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6784,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6784,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166853,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166853,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166853,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166853,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21686,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21686,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21686,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: International Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132183819
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21686,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.