Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania gwarantowanego UPS w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8756721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania gwarantowanego UPS w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ce3774-b6a1-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania gwarantowanego UPS w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia utrzymanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania gwarantowanego UPS w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
2. Usługa ma na celu utrzymanie urządzeń i instalacji określonej w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik D2 w stałej sprawności technicznej.
3. Na usługę składają się następujące czynności:
a) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych.
b) usuwanie usterek i awarii instalacji:
− za awarię uznaje się stan, w którym instalacja traci podstawową funkcjonalność, a jej skutek może stanowić zagrożenie dla ludzi, budynku i mienia.
− za usterkę uznaje się stan, w którym funkcjonalność instalacji jest ograniczona, lecz pozwala na realizację podstawowych zadań przeznaczonych instalacji oraz nie stwarza zagrożenia dla ludzi, budynku i mienia.
4. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w pomieszczeniach Zamawiającego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik D;
Zestawienie elementów podlegających konserwacji - załącznik D1;
Dokumentacja projektowa - załącznik D2;
Instrukcje obsługi i DTR - załącznik D3;
Instrukcje konserwacji - załącznik D4;
Specyfikacje techniczne części zamiennych - załącznik D5;
Wzór protokołu przeglądu konserwacyjnego - załącznik D6;
Wzór protokołu ryczałtowo – miesięcznego - załącznik D7;
Formularz cenowy (kalkulacja cenowa) - załącznik 1D;
Wzór umowy - załącznik 7.
Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
Tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub art. 101 ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub „równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, inne niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania nie gorszych parametrów techniczno-eksploatacyjno-użytkowych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W stosunku do użytych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych takich jak podane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158529,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158529,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158529,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL PROFESSIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588 244 84 83
7.3.4) Miejscowość: Kębłowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158529,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU ROBOTYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU ORTOPEDII ORAZ ROZTWORÓW FORMALINY
- Roboty podczyszczeniowe w porcie Ustka w szacowanej ilości 20 000 m3 w roku 2025
- Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów kolarskich MTB w pierwszej połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Remont dwóch toalet w Komendzie Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.