Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103429/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-04
- 2021/BZP 00114172/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Bema 17
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 6413000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mt.elblag@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-elblag
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4791251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b70a85a-dcf0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023672/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pojazdów do KM PSP w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103429/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120002,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
Główne miejsce realizacji dostaw: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę samochodu osobowego – bus do przewozu min. 9 osób do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
- zapewnienie serwisu w okresie gwarancji.
3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na parking Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
2) Samochód dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi być pojazdem fabrycznie nowym, nieużywanym wcześniej, rok produkcji 2021 oraz musi posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terytorium Polski.
3) Dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co oznacza, że posiada stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego samochodu i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów/dystrybutorów).
4) Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia:
- co najmniej 24 miesiące gwarancji mechanicznej (bez ograniczeń przebiegu).
Okres gwarancji mechanicznej zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
- co najmniej 24 miesiące gwarancji na perforację nadwozia (i nie krócej niż oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia).
- co najmniej 24 miesiące gwarancji na powłokę lakierniczą.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego.
Gwarancji mechanicznej podlegają wszystkie zespoły i podzespoły, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Za materiały eksploatacyjne uważa się elementy wymieniane podczas okresowych przeglądów technicznych, w szczególności: oleje, inne płyny eksploatacyjne.
5) Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie dostawy, Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie lub w inny ustalony sposób Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 5 dni roboczych odebrać samochód i przystąpić niezwłocznie do naprawy. Szczegółowe warunki gwarancji określą dokumenty gwarancyjne przekazane Zamawiającemu wraz z pojazdem, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny samochód zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
8) Zamawiający wymaga wymiany samochodu na nowy wolny od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie samochód nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji.
Zamawiający będzie ponosił koszty wymiany części i zakupu części w okresie gwarancji wyłącznie, jeśli konieczność naprawy pojazdu powstała z winy użytkownika lub wynika to z normalnej eksploatacji pojazdu.
10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, podał producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi, opis i parametry oferowanego samochodu.
11) W przypadku zgodności oferowanego samochodu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SWZ” i wskazanie producenta, modelu, roku produkcji, rodzaju skrzyni biegów, typu nadwozia, ilości miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaju napędu, ilości drzwi oferowanego samochodu.
12) Wykonawca musi potwierdzić w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, że oferowany samochód spełnia wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ podając te parametry lub stosując zapis „zgodnie z SWZ” i wskazać producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi oferowanego samochodu, a w przypadku, gdy oferowany samochód nie posiada modelu wskazać producenta, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi.
13) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
14) Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego samochód spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi, opis i parametry oferowanego samochodu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
15) Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty oraz ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149991,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149991,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149991,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511417457
7.3.3) Ulica: Lubelska 39A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149991,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.