eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaZAKUP W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO WALCA DROGOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAKUP W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO WALCA DROGOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zapopradzie sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381109894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zapopradzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zapopradzie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO WALCA DROGOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a40d0547-2a8b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008486/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).
3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: inwestycje@zapopradzie.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem postępowania Z.ZP.271.3.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego walca drogowego o następujących parametrach technicznych:
Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych dla przedmiotu zamówienia
WALEC DROGOWY
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WALCA DROGOWEGO
1. Parametry techniczno-użytkowe walca drogowego:
1) Rok produkcji – min. 2010
2) Przebieg max. 3000 mtg
3) Moc silnika: min. 65 KW / 88 KM
4) Masa pojazdu 6,5 - 7,5 t
5) Częstotliwość wibracji – min. 40Hz
6) Prędkość jazdy – min. 12 km/h
7) Średnica walca – min. 1,2 m
8) Szerokość walca – min. 1,5 m
9) Zewnętrzny promień skrętu – ok. 3,0 m
10) Amplituda min. 1,7/06 mm
11) Statyczne obciążenie liniowe – min. 23 kg/cm
12) płaszcz okołkowany w komplecie
13) Konstrukcja kabiny – ROPS

Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
LEASING
Warunki umowy leasingowej:
1) waluta: PLN,
2) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 36 miesięcy,
3) umowa leasingu przewiduje spłatę 35 równych rat leasingowych,
4) spłata 35 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych,
5) Zamawiający zapewni ubezpieczenie OC dla dostarczonego pojazdu, w całym okresie trwania leasingu. Ubezpieczenie majątkowe przez czas trwania umowy po stronie Wykonawcy,
6) opłata wstępna wnosić będzie 30 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu,
7) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu,
8) oplata końcowa wynosić będzie – 6 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup),
9) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Finansującego (Leasingodawcy) i dostarczonej Korzystającemu (Zamawiającemu) faktury. Po otrzymaniu faktury zostanie podpisana przez Strony umowa kupna-sprzedaży przenosząca własność pojazdu Finansującego (Leasingodawcy) na Korzystającego (Zamawiającego). Przejście własności pojazdu na Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu pełnej wartości opłaty końcowej (wykupu)lub opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Faktura wykupowa, opiewającą na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności leasingowanego dobra pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
10) raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po miesiącu, po odbiorze sprzętu. Zamawiający (leasingobiorca) zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane będą datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
11) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy jako integralną jej część obowiązującą u Wykonawcy (Finansującego) tabelę opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności umową, nie nakładają na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ,
12) Wykonawca będzie zobowiązany do wyceny pojazdu,
13) w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z niniejszą SWZ oraz przepisami powszechnie obowiązujące, w tym przepisami Kodeksu cywilnego.

2. Wykonawca wyda Zamawiającemu walec wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa.
3. Zamawiający obierze pojazd od Wykonawcy do 1 000 km od siedziby Zamawiającego, na własny koszt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium oceny Waga kryterium
1. Cena 60%
2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia 40%

Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach:
Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. formuły:
Kc=(C min)/(C of ocen) x 60
gdzie:
Kc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”
C min – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
C of ocen – cena oferty badanej
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia (Kstrz) zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów w następujący sposób:
Termin realizacji zamówienia 7 dni i mniej - 40 pkt;
Termin realizacji zamówienia od 8 do 10 - 20 pkt;
Termin realizacji zamówienia od 11 do 14 - 0 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 40.
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje skrócenie terminu realizacji zamówienia powyżej wymagane w SWZ maksimum lub nie poda terminu zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w punkcie A, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w punktach B.2, B.3, czyli równą
Kc + Kstrz.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały
określone w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące dowód, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 4 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego.
6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale XIV (Sposób i termin składania ofert).
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp, zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.
9. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z SWZ. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.