Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00573933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00006768/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00014718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów,
w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3450ac0a-a4d7-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów,w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3450ac0a-a4d7-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.
II. 1.Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, ul. A. Kowalczyka 1, Ostrów Wielkopolski:
1) Świadczenie dozoru oraz obsługi recepcji przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w godz. 6.00 – 23.00, łącznie maksymalnie 6500 rbh.
Uwaga: W przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku z realizacją zamówienia.
2) W pozostałym przedziale czasowym, czyli w godz. 23:00 – 06:00 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego
i w razie stwierdzenia zagrożeń wysłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia w godz. 23:00 – 06:00 pracownika ochrony na terenie obiektu w wypadku przebywania na obiekcie podmiotów zewnętrznych prowadzących prace związane z organizowanymi imprezami.
3) Zamówienie będzie realizowane w 3mk Arena Ostrów oraz na terenie przyległym obejmującym: parkingi, ciąg pieszy i tereny zielone, ujęte w wykazie pomieszczeń stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
II.2. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru oraz ochronę osób i mienia na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski.
1) Świadczenie dozoru oraz obsługi Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w sezonie od 01.06.2024r do 15.09.2024r. łącznie maksymalnie 1060 rbh. w godz. pracy obiektu: w miesiącu: czerwcu od 10.00 do 19.00, lipcu i sierpniu od 10.00 do 21.00 w soboty i niedziele od 10.00 do 22.00, wrześniu od 14.00 do 19.00 w soboty i niedziele od 12.00 do 19.00.
Uwaga: W przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku z realizacją zamówienia.
2) Zamówienie będzie realizowane na Basenie Miejskim OLIMPIJSKA; wykaz pomieszczeń w budynku ujęty w załączniku nr 11 do SWZ i na terenie przyległym - należącym do obiektu.
II.3. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski.
W okresie od 1 lutego 2024 do 31 stycznia 2025 r., za wyjątkiem terminów, o których mowa w pkt 3.2. ppkt 1 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Maksymalna ilość - 7724 rbh.
II.4. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na terenie Centrum treningowego, rejon ul. Okólnej, Składowej, Kilińskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
W okresie od 1 lutego 2024 do 31 stycznia 2025 r. obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Opis niniejszej nieruchomości stanowi załącznik nr 12 do SWZ. Maksymalna ilość - 8784 rbh.
III. Wykonawca w okresie prowadzenia usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i utrzymania go przez cały okres obowiązywania umowy. Każdorazowo, najpóźniej w terminie 3 dni po zawarciu nowej lub przedłużeniu istniejącej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię nowej lub przedłużonej polisy ubezpieczeniowej. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, zamawiający wymaga aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę, świadczące u zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektów były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465).
IV. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ i wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339381,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957184,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343562,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221142090
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY DRAGON RAFAŁ KACZMAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343562,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.