Og³oszenie z dnia 2023-05-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00316849/01 - Wynik z dnia 2023-07-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów konserwowych i ryb
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320561
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_klodzko@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842288543
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Trybunalska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_swidnica@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Areszt ¦ledczy Dzier¿oniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821036693
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Z±bkowicka
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzier¿oniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_dzierzoniow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: httpa://www.sw.gov.pl
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad karny Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141262497
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Z±bkowicka
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_strzelin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sw.gov.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Strony wyznaczaj± Zak³ad Karny w K³odzku – jako Zamawiaj±cego Wyznaczonego do przygotowania i przeprowadzenia w ca³o¶ci postêpowañ, o których mowa w §2 ust. 1, oraz do udzielenia zamówieñ publicznych w ich imieniu i na ich rzecz.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów konserwowych i ryb
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-24c920e2-f93f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00228217
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00166783/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa artyku³ów konserwowych
1.2.7 Dostawa Ryb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24c920e2-f93f-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej : zp_klodzko@sw.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosiæ 150 MB (wielko¶ci ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia jako za³±czniki dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. dotycz±cym ochrony danych osobowych zwanym dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Zak³adu Karnego w K³odzku
ul. Bohaterów Getta, 16 57-300 K³odzko;
2. z Inspektorem ochrony danych mo¿na skontaktowaæ siê: tel. 74 865 18 00,
adres e-mail: iod_klodzko@sw.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego oraz zawarciem Umowy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z zapisami art. 78 ustawy, zawartych przez Zamawiaj±cego umów lub bêd± przechowywane do czasu przedawnienia roszczeñ;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; -
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych;
3) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
4) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 18
10. ci±¿y na Pani/Panu obowi±zku informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11. zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
12. zgodnie art. 75 ustawy, w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy artyku³ów konserwowych do jednostek organizacyjnych S³u¿by Wiêziennej tj. ZK K³odzko, A¦ ¦widnica, A¦ Dzier¿oniów, ZK Strzelin w asortymencie i ilo¶ciach podanych w poszczególnych za³±cznikach od 1-2 do SWZ. Artyku³y powinny byæ wyprodukowane zgodnie z Polsk± Norm± lub równowa¿n± oraz winne spe³niæ wymagania zawarte w za³±czniku nr 1-2 do specyfikacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z miêsa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy w miesi±cu wrze¶niu planuje og³osiæ postêpowanie na I pó³rocze 2024r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Wynik. Ocena ofert nast±pi przez ich uszeregowanie - od oferty z najwy¿sz± liczb± punktów do oferty z najni¿sz± liczb± punktów, oddzielnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia. Oferty z najwy¿sz± liczb± punktów stanowi± oferty najkorzystniejsze.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
7. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub wiêcej ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8. Zamawiaj±cy w celu ustalenia czy oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci siê do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ i z³o¿enie dowodów dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.
9. Zamawiaj±cy oceniaj±c wyja¶nienia o których mowa w pkt. 8 we¼mie pod uwagê obiektywne czynniki, w szczególno¶ci:
1) oszczêdno¶ci metody wykonania zamówienia, wybranych rozwi±zañ technicznych, wyj±tkowo sprzyjaj±cych warunków wykonywania zamówienia dostêpnych dla Wykonawcy, koszty pracy, których warto¶æ przyjêta do ustalenia ceny nie mo¿e byæ ni¿sza od minimalnego wynagrodzenia za pracê;
2) Pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrêbnych przepisów.
10. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie z³o¿y wyja¶nieñ lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy ryb do jednostek organizacyjnych S³u¿by Wiêziennej tj. ZK K³odzko, A¦ ¦widnica, A¦ Dzier¿oniów, ZK Strzelin w asortymencie i ilo¶ciach podanych w poszczególnych za³±cznikach od 1-2 do SWZ. Artyku³y powinny byæ wyprodukowane zgodnie z Polsk± Norm± lub równowa¿n± oraz winne spe³niæ wymagania zawarte w za³±czniku nr 1-2 do specyfikacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy zamierza w miesi±cu wrze¶niu og³osiæ postepowanie na I pó³rocze 2024r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Wynik. Ocena ofert nast±pi przez ich uszeregowanie - od oferty z najwy¿sz± liczb± punktów do oferty z najni¿sz± liczb± punktów, oddzielnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia. Oferty z najwy¿sz± liczb± punktów stanowi± oferty najkorzystniejsze.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
7. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub wiêcej ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8. Zamawiaj±cy w celu ustalenia czy oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci siê do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ i z³o¿enie dowodów dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.
9. Zamawiaj±cy oceniaj±c wyja¶nienia o których mowa w pkt. 8 we¼mie pod uwagê obiektywne czynniki, w szczególno¶ci:
1) oszczêdno¶ci metody wykonania zamówienia, wybranych rozwi±zañ technicznych, wyj±tkowo sprzyjaj±cych warunków wykonywania zamówienia dostêpnych dla Wykonawcy, koszty pracy, których warto¶æ przyjêta do ustalenia ceny nie mo¿e byæ ni¿sza od minimalnego wynagrodzenia za pracê;
2) Pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrêbnych przepisów.
10. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie z³o¿y wyja¶nieñ lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania za³±czy³ wzór dokumentu za³±cznik nr 11, który nale¿y wype³niæ i przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu.
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania za³±czy³ wzór dokumentu za³±cznik nr 11, który nale¿y wype³niæ i przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³nia warunek w postêpowaniu je¿eli posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencja i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.1) Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Niniejsze pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do dokumentacji postêpowania.
2) W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia postanowienia i warunki zawarte w niniejszej SWZ dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
3) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówieñ publicznych kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy wraz z wysoko¶ci± kar umownych z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do specyfikacji.1) Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci w trybie przewidzianym w art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r, Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm)
2) Ka¿da ze Stron Umowy mo¿e zawnioskowaæ o jej zmianê. W celu dokonania zmiany Umowy Strona o to wnioskuj±ca zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie propozycji zmiany.
3) Wniosek o zmianê Umowy powinien zawieraæ co najmniej:
a) zakres proponowanej zmiany,
b) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany,
c) podstawê dokonania zmiany, to jest podstawê prawn± wynikaj±c± z przepisów Ustawy lub postanowieñ Umowy,
d) informacje i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmiany Umowy. Jako Dokumentacjê Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia kalkulacji w odniesieniu do wszystkich pozycji asortymentu objêtych zmian±, przed³o¿enia dowodów w postaci faktur lub rachunków lub innych dokumentów potwierdzaj±cych uzasadnienie wprowadzenia zmian. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian na zmianê wynagrodzenia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego;
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w nastêpuj±cym, zakresie :
1) w zakresie zast±pienia danego asortymentu innymi produktami je¿eli:
a) zmiana jest konieczna ze wzglêdu na brak dostêpno¶ci produktów/surowców niezbêdnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególno¶ci zaprzestaniem produkcji;
b) konieczno¶æ zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu produktu niezbêdnego do wykonania dostawy lub te¿ wynika z zakoñczenia serii produkcyjnej danego asortymentu;
Zmiana jest mo¿liwa o ile nowe produkty zaspokoj± potrzeby zamawiaj±cego w zakresie potrzeb ¿ywieniowych realizowanych w okresie trwania umowy.
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a)w przypadku dokonania zmiany w zakresie przedmiotu Umowy na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 5 z zastrze¿eniem, ¿e:
-wysoko¶æ wynagrodzenia w przypadku dokonania przez Strony zmian Umowy na zasadach okre¶lonych w ppkt b), o ile ich wprowadzenie ma wp³yw na koszty ponoszone przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa w pkt 5, nie mog± skutkowaæ podwy¿szeniem wynagrodzenia, je¿eli ich wprowadzenie okaza³o siê konieczne na skutek okoliczno¶ci, które Wykonawca – dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± – móg³ przewidzieæ przed z³o¿eniem oferty;
b) w przypadku zmian przepisów prawa maj±cych wp³ywa na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w przypadku:
-zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów prawa;
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
-zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych o których mowa w przepisach prawa.
c) drastycznego wzrostu cen towarów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Zamówienia wzglêdem cen lub kosztów przyjêtych i uwzglêdnionych w wynagrodzeniu wykonawcy wynikaj±cym z oferty z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych zasad:
- zmiana cen poszczególnych artyku³ów mo¿e byæ dokonana o kwotê nie wiêksz± ni¿ wynikaj±c± ze wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, podanego przez GUS, publikowanego na stronie internetowej www.stat.gov.pl. Wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych liczony jest miesiêcznie od terminu obowi±zywania umowy;
- zmiany mo¿na dokonaæ tylko raz w trakcie trwania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.p
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- ¦wiadczenie us³ug przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastêpczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej im. W³. St. Reymonta w K³odzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w K³odzku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w K³odzku w roku 2025.
- Zakup kot³a parowego
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artyku³ów ogólnospo¿ywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Senior" w Rudzie ¦l±skiej w pierwszym pó³roczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych dla Powiat Strzy¿owski - Specjalny O¶rodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Sukcesywne dostawy ¿ywno¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
wiêcej: Ryby »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.