eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy StawPe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie"



Og³oszenie z dnia 2023-05-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWY STAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747922

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Bema 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Staw

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 271 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.nowystaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a26bb402-f93a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00228284

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011282/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS, która dostêpna jest na stronie https://platformazakupowa.pl/ (strona logowania: https://platformazakupowa.pl/register/). Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pozosta³e informacje zawarte w rozdz. VIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1)Administratorem danych jest Urz±d Miejski w Nowym Stawie reprezentowany przez Burmistrza Nowego Stawu, ul. Gen. Józefa Bema 1, 82-230 Nowy Staw. Kontakt z administratorem mo¿liwy jest osobi¶cie lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerami tel. 55 271 51 00, 55 271 51 10, 55 271 51 20, lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: um@nowystaw.pl.
2)W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, a tak¿e przys³uguj±cych w tym zakresie praw mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Jednostce za pomoc± poczty elektronicznej: iod@nowystaw.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.1.15.2023 Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie”. Podstaw± prawn± ich przetwarzania s± w szczególno¶ci przepisy:
a)Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – zwana dalej „Ustawa Pzp”,
b)Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
c)Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy,
d)Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a tak¿e inne akty prawne reguluj±ce zasady postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie o dofinansowanie, upowa¿nione z mocy prawa podmioty, w tym organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne w zakresie i celach wynikaj±cych z przepisów prawa, dostawcy systemów IT, z którymi wspó³pracuje Administrator, w celu utrzymania ci±g³o¶ci oraz poprawno¶ci dzia³ania systemów, podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, w celu dostarczenia korespondencji, podmiotom z którymi wspó³pracuje Administrator na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych, a tak¿e osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej.
5)Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
6)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; jest Pan/Pani zobowi±zana do ich podania a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Pozosta³e informacje zawarte w rozdz. XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿ach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz sprawowania dozoru geologicznego przy realizacji zadania „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nowym Stawie”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lono w rozdz. XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie inspektora w bran¿y konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu;
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
a)osob± z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (albo odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów, albo odpowiadaj±ce im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej), która ma zostaæ skierowana do pe³nienia funkcji inspektora nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej w ramach zadañ wykonanych przez Wykonawcê i która w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym krótszym okresie, wykona³a lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê (umowê) polegaj±c± na pe³nieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej – przez okres minimum 5 miesiêcy, o warto¶ci robót budowlanych minimum 1 000.000,00 z³ brutto; okres trzyletni liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
b)osob± z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów, albo odpowiadaj±ce im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej;
c)osob± z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych albo odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów, albo odpowiadaj±ce im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej;
d)osob± z uprawnieniami do dozorowania i kierowania pracami geologicznymi w zakresie wykonywania czynno¶ci dozoru geologicznego nad pracami geologicznymi, a tak¿e kierowania w terenie robotami geologicznymi wykonywanymi poza granicami obszaru górniczego, wykonywanymi bez u¿ycia ¶rodków strza³owych albo gdy projektowana g³êboko¶æ otworów wiertniczych nie przekracza 100 m albo odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów, albo odpowiadaj±ce im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.1. Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê;
1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wype³nione i podpisane przez Wykonawcê, które stanowiæ bêdzie wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
1.3. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
1.4. Zobowi±zanie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego Podmiotów - je¿eli dotyczy.
1.5. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Stosowne pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ sporz±dzone w formie elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zostanie sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
3. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1.2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiaj±cy okre¶la warunki umowy na realizacjê zamówienia w niniejszym postêpowaniu w projekcie umowy.
3. Do zawartej umowy bêd± mia³y zastosowanie przepisy art. 454 i 455 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w tre¶ci umowy w zakresie i na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w drodze podpisanego przez obie Strony aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-01 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-30

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zaproszonych zostanie nie wiêcej ni¿ trzech Wykonawców, których oferty uzyskaj± najwy¿sz± punktacjê przy zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert wskazanych w rozdziale XIV SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.