Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101523/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00116064/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00121689/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00124156/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00126028/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00131845/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mostu i dróg dojazdowych w miejscowości Szeligi gm. Słupno – usuwanie skutków powodzi w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ugslupno.bip.org.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa mostu i dróg dojazdowych w miejscowości Szeligi gm. Słupno – usuwanie skutków powodzi w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd67768-af31-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024504/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa mostu i dróg dojazdowych w miejscowości Szeligi gm. Słupno – usuwanie skutków powodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101523/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1972494,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Budowa mostu i dróg dojazdowych w miejscowości Szeligi gm. Słupno – usuwanie skutków powodzi” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Wskutek gwałtownej nawałnicy, która przeszła przez Gminę Słupno w nocy z 17 na 18 lipca 2021r. i ponadnormatywnych opadów, został zerwany most na drodze gminnej Nr 291209W z km 2+241 w miejscowości Szeligi i uszkodzone drogi dojazdowe. Zakres prac obejmował będzie:
1. Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
2. Budowę obiektu mostowego wraz z drogami dojazdowymi w istniejącym śladzie.
Zakładane parametry mostu to szerokość 6m, długość zgodna z warunkami jakie wydadzą Wody Polskie
Zamówienie obejmuje również w szczególności: wykonanie niezbędnych do właściwego wykonania zamówienia prac przedprojektowych i opracowań, uzyskanie przyjęcia bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego, a także uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującym prawem lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania dla zadania.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz po udzieleniu przez BGK promesy.
4. Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki z dofinansowania, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną Zamawiającemu przyznane.
UWAGA:
Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę.
Okres udzielonej gwarancji – minimum 60 miesięcy licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2. CPV: 45000000-7, 71320000-7.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II – PFU.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.
1) montaż elementów konstrukcyjnych mostu,
2) prace ogólnobudowlane,
3) układanie podbudowy z kruszywa pod nawierzchnie bitumiczne,
4) układanie nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej.
5. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3814263,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10053661,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3814263,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3814263,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI SŁUPNO
więcej: przetargi SŁUPNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.