Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa autobusu 18 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózku inwalidzkim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa autobusu 18 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózku inwalidzkim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95f93d68-d507-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu dla osób z niepełnosprawnościami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 18 - miejscowego w tym 2 miejsca dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Wymaganiach minimalnych Zamawiającego.
3. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:
1) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.);
2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
4. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.
6. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dla tego typu pojazdu wydane przez ustawowo uprawniony organ, które powinno zostać dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
7. Sprzedający udziela gwarancji (całopojazdowej, bez limitów kilometrów) na sprzedany samochód, na okres minimum 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
9. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346
7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
- Zagospodarowanie skweru przy ul. Zielonogórskiej/ul. Garbarskiej w Kożuchowie - etap II
- (2)"Wykonanie dokumentacji budowy ścieżki rowerowej w ramach zadania "Rozwój infrastruktury rowerowej na obszarze partnerstwa: Kożuchów-Wrociszów"
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Szaflary"
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Jedlnia-Letnisko
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego 24 miejscowego autobusu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebownisku Sp. z o. o."
- Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózku inwalidzkim)
- Zakup autobusu
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.