eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab8525d-d7b3-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowy opis zawiera Rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w Rozdział 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26657,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury polegające na wydaniu publikacji „Kodeks Karny Komentarz do zmian, TOM II” .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie do druku ww. publikacji, w tym wykonanie:
a) oprawy graficznej;
b) redakcji wydawniczej (obejmującej korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, przygotowanie spisu treści, bibliografii załącznikowych oraz wykazu skrótów);
c) korekty językowej (j. polski);
d) wykonanie składu i łamania;
2) druk publikacji w nakładzie 500 sztuk oraz ich dystrybucję na terenie Polski, zgodnie z przekazaną listą dystrybucyjną;
3) stworzenie wersji elektronicznej publikacji w formatach EPUB, MOBI oraz PDF.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zam. będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: -cena oferty – 55 pkt,- doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym – 20 pkt,- doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) – 20 pkt,-aspekt środowiskowy: wykorzystanie do druku publikacji papieru wyp. z surowców pochodzących ze zrównoważonej gosp. leśnej – 5 pkt a)cena oferty :pkt w kryt. cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:a = (C min/C n) x 55 pktgdzie: C min – cena oferty z najniższą ceną,C n – cena oferty ocenianej;b) doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym. Wyk. otrzyma odpowiednio 5 pkt za każdą dodatkową publikację (powyżej minimum i zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt I SWZ), o różnych niepowtarzających się tytułach, dla których został nadany nr ISBN, ISSN lub eISSN, w całości z zakresu nauk prawnych i objętości co najmniej 100 str. każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych), przy której osoba odpowiedzialna za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym dokonała korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym, łącznie nie więcej niż 20 pkt. Ocena ofert w kryt. dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (zał. numer 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (zał.nr 8 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryt. oceny ofert. W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki w wykazie osób (zał. nr 8 do SWZ) Wyk. otrzyma „0” pkt. c)doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w j. polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną)Wyk. otrzyma odpowiednio 5 pkt. za każdą dodatkową publikację (powyżej minimum i zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt II SWZ), o różnych niepowtarzających się tyt. i objętości co najmniej 100 str każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych) w całości z zakresu nauk prawnych, przy której osoba odpowiedzialna za korektę w j.polskim dokonała korekty językowej, stylistycznej, gramatycznej i interpunkcyjnej, łącznie nie więcej niż 20 pkt. Ocena ofert w kryt. dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (załącznik nr 8 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryt. oceny ofert. W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki w wykazie osób (zał. nr 8 do SWZ) Wyk. otrzyma „0” pkt. d)aspekt środ.: wykorzystanie do druku publikacji papieru wyprodukowanego z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej. Wyk. otrzyma 5 pkt. jeżeli zadeklaruje w ofercie że, do druku publikacji (cztery zeszyty kwartalnika) wykorzysta papier wyprodukowany z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej, posiadający w swoim składzie co najmniej 70% włókien recyklingowych, certyfikowany oznakowaniem „PEFC Recycled” lub „FSC Recycled” lub innym równoważnym. Ocena ofert w kryt. dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wyk. w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ). Wyk., który nie zaznaczy odpowiedniej rubryki w formularzu oferty (zał. nr 1 do SWZ) Wyk. otrzyma „0” pkt. Zam.za równoważne uzna certyfikaty, które potwierdzają, iż papier który zostanie wykorzystywany do przygotowania publikacji został wyprodukowany z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej oraz składa się co najmniej w 70% z włókien recyklingowych.
Szczegóły zawarte w SWZ Rozdział 14.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: - doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: - doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: - aspekt środowiskowy: wykorzystanie do druku publikacji papieru wyprodukowanego z surowców pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 publikacje w całości z zakresu nauk prawnych odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. polegające na opracowaniu graficznym, wykonaniu redakcji tekstu (obejmującej korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, przygotowanie spisu treści, bibliografii załącznikowych oraz wykazu skrótów), korekty językowej (w j. polskim), wykonaniu składu i łamania oraz dystrybucji publikacji, dla których został nadany nr ISBN lub ISSN, o objętości min. 100 stron każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:
I. osobą, która będzie odpowiedzialna za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, spełniającą następujące warunki:
 wykształcenie co najmniej wyższe prawnicze,
 biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
 doświadczenie w zakresie wykonywania korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym przy co najmniej 2 publikacjach (zeszytu czasopisma naukowego lub monografia lub komentarz) o różnych tytułach, dla których został nadany nr ISBN, ISSN lub eISSN, w całości z zakresu nauk prawnych i objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych);
II. osobą odpowiedzialną za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki:
 wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie polonistyczne;
 biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
 doświadczenie w zakresie wykonania korekty stylistycznej, językowej, gramatycznej i interpunkcyjnej przy co najmniej 2 publikacjach o różnych tytułach, o objętości co najmniej 100 stron każda (zastrzeżenie dotyczące objętości nie dotyczy zeszytów czasopism naukowych), w tym co najmniej 1 w całości z zakresu nauk prawnych;
III. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie opracowania graficznego, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji komputerowego opracowania graficznego;
IV. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie przygotowania publikacji do druku i wydruku, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w realizacji składu, łamania i korekty techniczno-typograficznej.
Powyższe funkcje mogą być łączone przez jedną lub kilka osób, jednak warunki przypisane danej funkcji każdorazowo muszą być spełnione samodzielnie w całości.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz na podstawie wykazu osób złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi
załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, składany w celu oceny oferty z
zastosowaniem kryteriów Rozdział 14 ust. 2 lit. b i c) odpowiedzialnych za świadczenie usługi w zakresie doświadczenie
osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym i korektę w języku polskim (językową, stylistyczną,
gramatyczną, interpunkcyjną) (załącznik nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:
1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:
a) Oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (nr 7 jeżeli dotyczy) do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,
c) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 8 SWZ
(jeżeli dotyczy),
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 4 i 5 (jeśli dotyczy),
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),
f) Dokumenty przedmiotowe: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, składany
w celu oceny oferty z zastosowaniem kryteriów Rozdział 14 ust. 2 lit. b i c) odpowiedzialnych za świadczenie usługi w
zakresie doświadczenie osoby odpowiedzialnej za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym i korektę w języku polskim
(językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) (załącznik nr 8 do SWZ).
g) Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.
h) przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale 3 ust. 8 (jeśli dotyczy).
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy).
Szczegóły zawarte w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie
są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2
musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. W odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takim wypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają odrębnie:
Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
Szczegóły zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) ewentualny wykaz podwykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia,
są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 r., poz.129 ze zm.). Wykluczenie Wykonawcy następuje na
okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.
2023 r., poz.1497 ze zm.).
Szczegóły dotyczące postępowania zawarte w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.