Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk – ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków na terenie gminy Pułtusk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pułtusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowość: Pułtusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pultusk.pl/?c=4401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk – ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków na terenie gminy Pułtusk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2319341-c555-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034711/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, Działanie 4.3. „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałania 4.3.1. „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPMA.04.03.01-14-d285/19-00, projekt pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie Gminy Pułtusk”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:„Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – montaż instalacji węzła ciepłowniczego, wykonanie przyłącza ciepłowniczego”:
1. Montaż instalacji węzła ciepłowniczego na potrzeby centralnego ogrzewania (CO) oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej (CWU).
2. Budowa przyłącza sieci ciepłowniczej od węzła ciepłowniczego do budynku mieszkalnego - odcinek długości około 10 m.b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 88792,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – montaż instalacji COi CWU”:
1. Montaż nowej instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU) wraz z cyrkulacją z opomiarowaniem instalacji, zasilanej z węzła ciepłowniczego (zasobnik 400l).
2. Montaż nowej, kompletnej instalacji centralnego ogrzewania (CO) w całym budynku
(z armaturą, grzejnikami, zaworami, głowicami termostatycznymi). Instalacja dwururowa z obiegiem wymuszonym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 311899,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – docieplenie stropu nad piwnicą, remont pomieszczenia kotłowni oraz wymiana oświetlenia nad wejściami do budynku mieszkalnego, wielorodzinnego”1. Docieplenie stropu (343 m2) nad nieogrzewaną piwnicą styropianem o grubości 12 cm.
2. Instalacja dwóch paneli fotowoltaicznych przy wejściach do klatek - zakup i instalacja oświetlenia OZE - 2 sztuki.
Zakres prac jest zgodny z audytem energetycznym budynku ul. Wojska Polskiego 13A w Pułtusku przekazanym Gminie przez Uczestnika projektu stanowiącym załącznik do umowy uczestnictwa w Projekcie pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie Gminy Pułtusk”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 72819,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Gmina Pułtusk unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie część I na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Złożone ważne oferty w poszczególnych częściach znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w podziale na części. Zamawiający obecnie nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Gmina Pułtusk unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie część II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Złożone ważne oferty w poszczególnych częściach znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w podziale na części. Zamawiający obecnie nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&D INSTAL Tomasz Piwko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363874195
7.3.4) Miejscowość: Ostrówek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Zakup maszyn na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Pułtusku
- Przebudowa drogi powiatowej Lipniki Stare-Przewodowo
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.