Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187527/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór Inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego modernizacja lokalnej sieci LAN w budynkach użytkowanych przez IAS w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór Inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego modernizacja lokalnej sieci LAN w budynkach użytkowanych przez IAS w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-377ea676-1a9c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Nadzór inwestorski nad realizacją rozbudowy i modernizacji lokalnej sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187527/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.58.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Bochni, przy ul. Gołębiej 3”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 29534,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Chrzanowie, przy ul. Garncarskiej 9”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 26857,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Myślenicach, przy ul. Cegielskiego 2”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 29891,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Nowym Sączu, przy ul. Sienkiewicza 44”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 36811,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Olkuszu, przy ul. Budowlanych 2”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 32765,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Tarnowie, przy Al. Solidarności 9 A i B”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 59608,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja lokalnej sieci LAN w budynku w Krakowie, przy ul. Łokietka 20”4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 64495,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca wybrany do realizacji robót budowlanych pismem z dnia 21 września 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w zakresie: - Modernizacji lokalnej sieci LAN w budynku w Bochni, przy ul. Gołębiej 3.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dla części zamówienia, dla której nie doszło do podpisania umowy na roboty budowlane było nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca wybrany do realizacji robót budowlanych pismem z dnia 21 września 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w zakresie:
- Modernizacji lokalnej sieci LAN w budynku w Chrzanowie, przy ul. Garncarskiej 9.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dla części zamówienia, dla której nie doszło do podpisania umowy na roboty budowlane było nieuzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca wybrany do realizacji robót budowlanych pismem z dnia 21 września 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w zakresie:
- Modernizacji lokalnej sieci LAN w budynku w Myślenicach, przy ul. Cegielskiego 2.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dla części zamówienia, dla której nie doszło do podpisania umowy na roboty budowlane było nieuzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR PIWOWOŃSKI ELECTRIC-CONTROL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831657220
7.3.4) Miejscowość: Grabie 67, Radziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-052
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca wybrany do realizacji robót budowlanych pismem z dnia 21 września 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w zakresie:
- Modernizacji lokalnej sieci LAN w budynku w Olkuszu, przy ul. Budowlanych 2.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dla części zamówienia, dla której nie doszło do podpisania umowy na roboty budowlane było nieuzasadnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca wybrany do realizacji robót budowlanych pismem z dnia 21 września 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji sieci LAN w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w zakresie:
- Modernizacji lokalnej sieci LAN w budynku w Tarnowie, przy Al. Solidarności 9 A i B.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dla części zamówienia, dla której nie doszło do podpisania umowy na roboty budowlane było nieuzasadnione.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR PIWOWOŃSKI ELECTRIC-CONTROL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831657220
7.3.4) Miejscowość: Grabie 67, Radziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-052
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.