Og³oszenie z dnia 2022-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00190834/01 - Og³oszenie z dnia 2022-06-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa pieczywa, miês i wêdlin oraz drobiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa, miês i wêdlin oraz drobiu2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e31a1429-e254-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228413
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa pieczywa, miêsa, wêdlin i drobiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00190834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/ZP/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 240492,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Pieczywo i ciastka4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bu³eczki
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 76175,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Miêso i wêdliny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15110000-2 - Miêso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z miêsa
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 146386,83 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Drób4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29955,41 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy p.z.p. z uwagi na niezgodno¶æ z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p. oraz z art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jest niewa¿na na podstawie odrêbnych przepisów.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta z³o¿ona w przedmiotowym postêpowaniu przez Wykonawcê CHRUPEK Przedsiêbiorstwo-Handlowo-Us³ugowe Miedziñscy Sp. j., nie zosta³a opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna) jak równie¿ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (postaæ elektroniczna). Brak zachowania powy¿szych form skutkuje odrzuceniem oferty
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 155116,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 193938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155116,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spó³dzielnia „Samopomoc Ch³opska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 155116,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39393,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 50136,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39393,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spó³dzielnia „Samopomoc Ch³opska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓ£DZIELNIA "SAMOPOMOC CH£OPSKA"
jakie przetargi wygra³a firma
GMINNA SPÓ£DZIELNIA "SAMOPOMOC CH£OPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39393,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z Z£OTOWA
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych i specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Z³otowa w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
wiêcej: przetargi w Z³otowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 1 w Ole¶nicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 45 W GDAÑSKU
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby sto³ówki przy Szkole Podstawowej im. ¶w. Jana Paw³a II w Gruszczycach.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Wspólnoty Dzieciêcej "Gromadka" przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda
wiêcej: Miêso »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.