Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00314861/01 - Wynik z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezpośrednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-958
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 5442 778
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ezaborska@muzeum-wilanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228425
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00217345
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje należycie co najmniej jedno zamówienie (usługę, umowę) w zakresie usług bezpośredniej kwalifikowanej ochrony fizycznej w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o wartości co najmniej 1.200 000,00 zł brutto.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 33 osoby zdolne do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
1) 4 osoby pełniące funkcję Dowódcy zmiany, z których każda osoba posiada następujące kwalifikacje, doświadczenie i umiejętności:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
b) aktualną legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni obiektowej;
c) co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku Dowódcy zmiany w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie;
2) 26 osoby zdolne do realizacji usługi ochrony fizycznej, z których każda osoba posiada następujące kwalifikacje, doświadczenie i umiejętności:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
b) legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni obiektowej;
c) minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony fizycznej w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie;
d) posiadają prawo jazdy KAT. B - 4 osoby spośród 26, które będą realizowały zadania Patrolu nr 3
3) 3 osoby zdolne do realizacji usługi ochrony fizycznej, skierowane do realizacji zadań – Posterunek Folwark (obszar nie objęty obowiązkową ochroną) z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że dysponuje następującym wyposażeniem technicznym:
- co najmniej 5 szt. broni palnej bojowej krótkiej,
- co najmniej 4 szt. przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie przekraczającej 10 m A,
- co najmniej 6 szt. pałek służbowych,
- co najmniej 4 szt. ręcznych miotaczy substancji obezwładniających,
- co najmniej 6 szt. kajdanek,
- co najmniej 6 szt. latarek,
- co najmniej 4 szt. terminali do kontroli pracy wartowników z 20 punktami kontrolnymi oraz oprogramowaniem, które zostanie udostępnione Zamawiającemu celem weryfikacji pracy pracowników ochrony,
- co najmniej 6 szt. kamerek rejestrujących interwencję pracowników ochrony oraz co najmniej 6 dodatkowych kart SD służących do zapisu obrazu i dźwięku z interwencji,
- samochód osobowy umożliwiający całoroczne patrolowanie terenu Morysina po drogach gruntowych, niezależnie od warunków pogodowych w ilości szacunkowej do ok. 15 km na dobę, wyposażony w wideorejestrator oraz urządzenie rejestrujące jego trasę wraz z oprogramowaniem udostępnionym Zamawiającemu,
- umundurowanie pracowników ochrony w kolorze czarnym wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. Nr 4 poz. 31 z 1999 r.).
Wyjaśnienie:
1) W przypadku składania wspólnej oferty warunki określone w pkt 1.2. i 1.4. uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
2) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania.
3) Obiekt podlegających obowiązkowej ochronie zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
4) Jako kwalifikowanego pracownika ochrony, Zamawiający rozumie osobę uprawnioną do wykonywania czynności opisanych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U., z 2021 r. poz. 1995).
5) Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65).
6) Zamawiający nie dopuszcza sumowania okresu doświadczenia, tj. jeżeli osoba (o której mowa w ppkt 1.4.2 niniejszego rozdziału) pełniła na podstawie dwóch lub więcej umów w tym samym czasie w całości albo w części, to wówczas ten czas który jest jednakowy dla kilku umów będzie liczony jako jeden i nie będzie podlegał sumowaniu
7) Wykonawca nie może zatrudniać do realzaicji usługi w Muzeum osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności uniemożliwiającym lub utrudniającym wykonanie powierzonych zadań w zakresie przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje należycie co najmniej jedno zamówienie (usługę, umowę) w zakresie usług bezpośredniej kwalifikowanej ochrony fizycznej w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o wartości co najmniej 1.200 000,00 zł brutto.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 33 osoby zdolne do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
1) 4 osoby pełniące funkcję Dowódcy zmiany, z których każda osoba posiada następujące kwalifikacje, doświadczenie i umiejętności:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
b) aktualną legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni obiektowej;
c) co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku Dowódcy zmiany w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie;
2) 26 osoby zdolne do realizacji usługi ochrony fizycznej, z których każda osoba posiada następujące kwalifikacje, doświadczenie i umiejętności:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
b) legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni obiektowej;
c) minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony fizycznej w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie;
d) posiadają prawo jazdy KAT. B - 4 osoby spośród 26, które będą realizowały zadania Patrolu nr 3
3) 3 osoby zdolne do realizacji usługi ochrony fizycznej, skierowane do realizacji zadań – Posterunek Folwark (obszar nie objęty obowiązkową ochroną) z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że dysponuje następującym wyposażeniem technicznym:
- co najmniej 5 szt. broni palnej bojowej krótkiej,
- co najmniej 4 szt. przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie przekraczającej 10 m A,
- co najmniej 6 szt. pałek służbowych,
- co najmniej 4 szt. ręcznych miotaczy substancji obezwładniających,
- co najmniej 6 szt. kajdanek,
- co najmniej 6 szt. latarek,
- co najmniej 4 szt. terminali do kontroli pracy wartowników z 20 punktami kontrolnymi oraz oprogramowaniem, które zostanie udostępnione Zamawiającemu celem weryfikacji pracy pracowników ochrony,
- samochód osobowy umożliwiający całoroczne patrolowanie terenu Morysina po drogach gruntowych, niezależnie od warunków pogodowych w ilości szacunkowej do ok. 15 km na dobę, wyposażony w wideorejestrator oraz urządzenie rejestrujące jego trasę wraz z oprogramowaniem udostępnionym Zamawiającemu,
- umundurowanie pracowników ochrony w kolorze czarnym wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. Nr 4 poz. 31 z 1999 r.).
Wyjaśnienie:
1) W przypadku składania wspólnej oferty warunki określone w pkt 1.2. i 1.4. uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
2) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania.
3) Obiekt podlegających obowiązkowej ochronie zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 kwietnia 2022 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa lub obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony (Dz. U 2022 poz. 880).
4) Jako kwalifikowanego pracownika ochrony, Zamawiający rozumie osobę uprawnioną do wykonywania czynności opisanych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U., z 2021 r. poz. 1995).
5) Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65).
6) Zamawiający nie dopuszcza sumowania okresu doświadczenia, tj. jeżeli osoba (o której mowa w ppkt 1.4.2 niniejszego rozdziału) pełniła na podstawie dwóch lub więcej umów w tym samym czasie w całości albo w części, to wówczas ten czas który jest jednakowy dla kilku umów będzie liczony jako jeden i nie będzie podlegał sumowaniu
7) Wykonawca nie może zatrudniać do realzaicji usługi w Muzeum osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności uniemożliwiającym lub utrudniającym wykonanie powierzonych zadań w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-05 11:00
Po zmianie:
2024-03-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-05 11:30
Po zmianie:
2024-03-06 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-03
Po zmianie:
2024-04-04
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia 2025 - 2026
- usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy
- Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4, Powstańców Śl. 124, Zielińskiego 1, we Wrocławiu.
- Ochrona fizyczna obiektu Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.