Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550939/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych
w Międzyborowie w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych w Międzyborowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016319960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 5
1.5.2.) Miejscowość: Międzyborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-316
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 046/855-27-18
1.5.8.) Numer faksu: 046/855-27-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@szkola.miedzyborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.miedzyborow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73e95f5a-99ad-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznychw Międzyborowie w 2024 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e95f5a-99ad-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.321.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2024 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań:
Zadanie nr 1
„Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie.”
Zadanie nr 2
„Przygotowanie oraz dostarczenie i wydanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej
w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie”.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów własnych, dostawę własnym transportem i wydanie w przedszkolu i szkole posiłków zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia.
5.Wymagania dotyczące posiłków:
Dla zadania nr 1:
Posiłek musi składać się z:
• Zupy – 250 ml.
• Drugiego dania w tym:
1)produkt węglowodanowy: ziemniaki, kasza (różne odmiany), ryż (różne odmiany), makaron bądź, np. kluski śląskie, kopytka - 200g;
2)produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryba) – gotowy do spożycia 80g; danie mięsne z kością np. kurczak (gotowe) 100g
Uwaga: Danie mięsne lub ryba ( gotowe) 80 g, danie mięsne z kością np. kurczak ( gotowe) 100g, gulasz z sosem 100 g, danie mięsne w jednym kawałku z sosem w tym porcja mięsna bez sosu 80g ( gotowego).
3)surówka, jarzyny gotowane, bądź owoc 100g(asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny) – dostosowany do pór roku,
4) kompot 200ml - przygotowany ze świeżych i pełnowartościowych owoców i warzyw
•Dwa razy w tygodniu drugie danie jarskie składające się z:
1) produktu węglowodanowego: ziemniaki, kasza, (różne odmiany) ryż,( różne odmiany), makaron, kluski, placki, knedle z owocami itp 200g;
2)produkt białkowy (ryba, ser, jaja kurze) – gotowy 80g;
3)surówka, jarzyny gotowane, bądź owoc 100g(asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny);
4) kompot 200ml - przygotowany ze świeżych i pełnowartościowych owoców i warzyw
UWAGA: Gramatura produktów podana jest po przygotowaniu!!!
Przewidywana łączna ilość posiłków w trakcie trwania zamówienia wyniesie dla zadania nr 1:
ok. 34.300 szt. - ilość posiłków została oszacowana na podstawie frekwencji uczestnictwa przedszkolaków na obiadach w 2023 roku oraz prognozy na 2024 rok i może ulec zmianie. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny jednostkowej za jeden posiłek podanej w Kalkulacji ceny. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
Zadanie nr 2:
Posiłek musi składać się z:
1) Drugiego dania w tym:
a)ziemniaki ( kasza, ryż, lub makaron ) 250g,
b)danie mięsne lub ryba ( gotowe ) 100 g, danie mięsne z kością np. kurczak (gotowe) 135 g, gulasz z sosem 135 g, danie mięsne w jednym kawałku z sosem w tym porcja mięsna bez sosu 100 g,
c)surówka lub jarzyny gotowane – 170 g ( asortyment podawanych warzyw powinien być różnorodny),
d)raz w tygodniu posiłek: z rybą, pierogi, naleśniki lub kluski śląskie – 320 g,
e)kompotu – 250 ml z produktów świeżych i wartościowych,
f)1 owocu ( zgodnie z sezonem ).
UWAGA: Gramatura produktów podana jest po przygotowaniu!!!
Przewidywana łączna ilość posiłków w trakcie trwania zamówienia wyniesie ok. 46.440 szt. - ilość posiłków została oszacowana na podstawie frekwencji uczestnictwa uczniów na obiadach w 2023 roku oraz prognozy na 2024 rok i może ulec zmianie. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny jednostkowej za jeden posiłek podanej w Kalkulacji ceny. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665297,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665297,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665297,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danwas Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362683702
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 10/lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665297,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.