Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f0720ea-d802-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne, pozwalające na uznanie, że zachodzą podstawy do zastosowania trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki zostało zawarte w dokumentacji postępowania. Zamawiający, w wyniku przeprowadzonej weryfikacji rynku ustalił, że nie ma możliwości zaspokojenia potrzeb w sposób alternatywny lub poprzez zastosowanie rozwiązania zastępczego - przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze powodują, iż nie ma możliwości dokonania wyboru wykonawcy przy zastosowaniu procedury konkurencyjnej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2781.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie aplikacji do teleopieki, wirtualnej centrali telefonicznej oraz usługi chmurowej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum w ramach Projektu „Kujawsko-Pomorska Teleopieka Etap I”, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania posiadanych przez Zamawiającego 2000 urządzeń do teleopieki SIDLY Care II i SIDLY Pro, z których korzystają Uczestnicy Projektu.
Ponadto, w celu zapewnienia ciągłości działania usługi teleopieki konieczne będzie przedłużenie, na czas trwania niniejszego zamówienia abonamentu telefonicznego na kartach SIM zainstalowanych w obecnie posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach do teleopieki SIDLY Care II i SIDLY Pro.
Ponadto, w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia przez cały okres trwania umowy gwarancji i wsparcia technicznego na prawidłowe, wolne od wad i nieprzerwane działanie dostarczonych rozwiązań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
31712112-8 - Karty SIM
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIDLY Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147363415
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417073,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
więcej: Karty SIM »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.