Ogłoszenie z dnia 2024-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00051582/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kunowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kunowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568fa2aa-b61b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047264/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa świetlicy w Kunowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.1.2024.EN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kunowie”, którego zakres obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494900,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2260186,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494900,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD Przemysław Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541954287
7.3.3) Ulica: Chlebówko 54
7.3.4) Miejscowość: Stara Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 73-112
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494900,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLANKA
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.