Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00134078/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Stawnej w miejscowości Duszniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Stawnej w miejscowości Duszniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b544d3c2-bbee-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulicy Stawnej w miejscowości Duszniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Stawnej w miejscowości Duszniki i polega na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki brukowej na podbudowie z chudego betonu i gruntu stabilizowanego cementem. Jako obramowanie elementów drogowych przewidziano krawężniki, obrzeża i oporniki betonowe. W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać zjazdy publiczne i indywidualne, zatokę parkingową z kostki betonowej, odcinek ciągu pieszego. Odwodnienie wód opadowych z jezdni będzie odbywać się poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych jezdni do wpustów deszczowych podłączonych do przebudowanej sieci kanalizacji deszczowej. Realizacja zadania zlokalizowana jest w miejscowości Duszniki i obejmuje pas drogi gminnej na działkach o nr ewid. 883/33, 886/7, 883/15, 886/3, 885, 883/27 w obrębie 0604 Duszniki – obszar wiejski. W zakresie przedmiotu zamówienia jest także sporządzenie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu (dalej w skrócie „SOR” została już opracowana, należy ją wprowadzić). Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik
nr 1 do SWZ – podzielony na następujące foldery: I. TOM I – Projekt zagospodarowania terenu;
II. TOM II – Branża drogowa (projekt architektoniczno-budowalny oraz projekt techniczny); III. TOM III – Branża kanalizacyjna (projekt architektoniczno-budowalny oraz projekt techniczny); IV. Projekt docelowej organizacji ruchu; V. Przedmiar robót; VI. STWiORB.
2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych umową warunkach.
3. Przedmiot zamówienia objęty jest pozwoleniem na budowę nr 664/2021 z dnia 22 lipca 2021 r. Przebudowa ulicy Stawnej w miejscowości Duszniki jest zadaniem gminnym dofinansowanym
z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2022 roku.
4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych
i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu; wykonania geodezyjnych czynności pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; udziału osób pełniących indywidulane funkcje w budownictwie,
tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; sporządzenia i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu (w tym zakup i montaż znaków); koszty związane z odbiorem wykonanych robót
i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych oraz uzyskanie
w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego
o zakończeniu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472877,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1472877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472877,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renomex Sp. z.o.o Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524
7.3.3) Ulica: ul. Młynkowska 1c
7.3.4) Miejscowość: Duszniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-550
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472877,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 149 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.