Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151301/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie zaplecza Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej PSP w Gubinie w zakresie instalacji fotowoltaicznej
i systemu pomp ciepła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971181739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683830100
1.5.8.) Numer faksu: 683830103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-krosno-odrzanskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_krosnoodrzanskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie zaplecza Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej PSP w Gubinie w zakresie instalacji fotowoltaiczneji systemu pomp ciepła.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e7fd6c-ff47-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151301/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.13.2021.TM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dokumentacja:
- opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej inwestycji,
Instalacja fotowoltaiczna:
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW (lub równoważnej zapewniającej uzysk energii 38000 kWh/rok) wraz z układem pomiarowo-rozliczeniowym i zdalnym monitorowaniem, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, Przewiduje się montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie. Instalację przyłączanego obiektu od miejsca rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych Wykonawca winien wykonać we własnym zakresie, zgodnie z uzgodnionym z energetyką projektem i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
- Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym podłączenie instalacji fotowoltaiki do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami uzyskanymi od miejscowego operatora sieci dystrybucyjnej w sposób gwarantujący, iż cała energia wyprodukowana z PV będzie skonsumowana na potrzeby strażnicy.
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót
i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zmodernizowanego obiektu i instalacji. W trakcie prób należy zweryfikować na drodze pomiarów osiągniętą sprawność elektryczną systemu fotowoltaicznego w odniesieniu do sprawności deklarowanej przez producenta elementów układu fotowoltaiki.
Pompy ciepła:
- wprowadzenie w system ogrzewania pomp ciepła typu powietrze/woda o mocy łącznej 70 kW. Zakłada się że z pomp ciepła będzie pokrywane zapotrzebowanie budynku na ogrzewanie w wysokości 70%. Zapotrzebowanie energii elektrycznej do pracy pomp ciepła będzie częściowo pokrywane z instalacji fotowoltaicznej. Pompy ciepła będą włączone w układ poprzez zbiornik buforowy. W celu maksymalnego wykorzystania pomp ciepła , na etapie projektowania należy rozważyć możliwość zasilania powrotu w obiegu kotła gazowego z pomp ciepła.
Instalacje elektryczne:
- W celu przystosowania istniejącej instalacji elektrycznej do przyłączenia paneli fotowoltaicznych należy:
a) dokonać wyniesienia układu pomiarowego znajdującego się w budynku głównym na zewnątrz.
b) przy zaprojektowanym ZKP przy elewacji budynku wykonać SK3 do którego wprowadzić przewody z paneli fotowoltaicznych, WLZ z ZKP oraz zasilanie Rozdzielni Głównej
c) istniejącą Rozdzielnie Główną w budynku wymienić, a przewody przedłużyć w razie konieczności.
Uwaga: Obiekt jest zabytkiem i wymaga uzyskania decyzji LWKZ na prowadzenie prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający – Komenda Powiatowa PSP w Krośnie Odrzańskim podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 335 000,00 zł. W postępowaniu wpłynęła oferta, której wartość przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479331 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563586,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Zabrzu przy ul. Modrzewiowej (działka ew. nr 3936/65)
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.