eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewModernizacja pokoi i korytarzy w internacie ZSE



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokoi i korytarzy w internacie ZSE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza St. Pasierba w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191887070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 17

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 5315516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikgospodarczy@zsetczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsetczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9994aa2a-9d77-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pokoi i korytarzy w internacie ZSE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9994aa2a-9d77-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz.ZSE-664/2023/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu pomieszczeń i korytarza II piętra Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie. Remont polegać będzie na wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz odnowieniu powłok malarskich.
ZAKRES ROBÓT
1.1 Pokoje mieszkalne:
Roboty przygotowawcze:
- demontaż osprzętu elektrycznego (lampy, gniazda, łączniki),
- demontaż ochronnych desek naściennych,
- zabezpieczenie podłogi, mebli i okien w malowanych pomieszczeniach,
- odkucie i uzupełnienie luźnych tynków (ok. 10%),
- zeskrobanie luźnych powłok malarskich.
Roboty malarskie:
- zmycie i odtłuszczenie istniejących powłok,
- zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania,
- malowanie ścian i sufitów (dwukrotnie, emulsją: ściany w kolorze, sufity białe),
- malowanie pasa zabezpieczającego szer. 0,5 m lakierem bezbarwnym,
- montaż wcześniej zdemontowanych elementów, sprzątanie po robotach malarskich.
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej:
- dostawa i montaż opasek i maskownic w gotowych otworach drzwiowych o wym. 0,9 x 2,05 m,
- dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych pełnych,
- dostawa i montaż okuć: 3 x zawiasy, klamka, zamek patentowy z trzema kluczami,
- obróbka otworów po montażu stolarki z przygotowaniem pod malowanie.
1.2 Korytarz:
Roboty przygotowawcze:
- demontaż osprzętu elektrycznego (lampy, gniazda, łączniki),
- demontaż tabliczek informacyjnych (p.poż i bhp),
- zabezpieczenie podłóg i okien,
- odkucie i uzupełnienie luźnych tynków (ok. 10% powierzchni poza lamperią),
- zeskrobanie luźnych powłok malarskich.
Roboty malarskie:
- zmycie i odtłuszczenie istniejących powłok,
- zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania,
- malowanie ścian i sufitów (dwukrotnie, emulsją: ściany w kolorze, sufity białe).
Roboty tynkarskie:
- zeskrobanie powłok olejnych starej lamperii,
- wyrównanie powierzchni lamperii przed tynkami masami szpachlarskimi ze szlifowaniem,
- gruntowanie powierzchni przed tynkiem,
- tynkowanie ścian tynkiem mozaikowym na wysokość lamperii (1,5m).
1.3 Dodatkowe informacje:
- tynk lamperii na wysokość 1,50 m z tynku mozaikowego gr. max 2,0 mm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym,
- kolor ścian jak istniejący, w szczegółach do akceptacji przez Zamawiającego,
- nowe drzwi: z futryną i opaską, fornirowane okleiną dębową, lakierowane, pełne, płytowe, przylgowe z kompletem okuć tzn. trzy zawiasy, klamki i zamek patentowy z min. trzema kluczami zapasowymi,
- założono zeskrobanie starej farby z olejnej ze ścian w poziomie lamperii, następnie wyrównanie powierzchni masami szpachlowymi,
- Zamawiający sam dokona demontażu istniejących drzwi oraz ich utylizacji,
- zabezpieczeniu przed zabrudzeniem podlegają wszystkie elementy wyposażenia pozostawione w pomieszczeniach malowanych,
- zakres robót nie dotyczy części konstrukcyjnych obiektu, nie zmienia jego sposobu użytkowania ani funkcjonalności, nie wpływa na warunki przeciw pożarowe, nie wydziela nowych pomieszczeń i nie likwiduje istniejących,
- w zakres prac wchodzi uprzątnięcie i doprowadzenie obszaru objętego remontem do stanu nie gorszego niż poprzedni. W cenie należy zawrzeć koszt utylizacji i wywozu gruzu i śmieci powstałych z prowadzonych robót i dostaw. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe na skutek prowadzonych robót i dostaw w obrębie budynku i poza nim,
- wyjaśnienia w przedmiarze robót zawarte w opisie pozycji oraz w wierszach obmiaru są dodatkowym opisem zakresu prac umożliwiającym wycenę. Podstawa knr-u, nakłady oraz obmiar nie są wiążące dla Wykonawcy, są elementem pomocniczym dla wyceny oferty. Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów należy każdorazowo zweryfikować na budowie,
- roboty prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
- stosować materiały mające atesty, aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania,
- w przypadku wystąpienia wątpliwości, co do prowadzenia robót, należy wezwać projektanta, który w ramach nadzoru autorskiego określi sposób postępowania lub skonsultować zagadnienie z nadzorem inwestorskim,
- podczas wykonywania robót bezwzględnie przestrzegać przepisy bhp oraz stosować oznakowania i zabezpieczenia bhp. Szczegółowy zakres robót
został wskazany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140427,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286286,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140427,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMAR Tomasz Gradulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221671795

7.3.3) Ulica: Długa 4

7.3.4) Miejscowość: Skarszewy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140427,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.