Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196584/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHEŁMNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871216458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łunawska 9
1.5.2.) Miejscowość: Chełmno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chelmno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bd5e6c7-2115-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196584/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.3221.1.2021.KŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709673,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zadanie I – usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie następujących gmin powiatu chełmińskiego: Papowo Biskupie, Lisewo, Chełmno, Stolno polegające na odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń.Długość dróg powiatowych objętych zadaniem I wynosi 138,086 km.
Szczegółowy wykaz odcinków dróg, przyjęte standardy zimowego utrzymania oraz parametry i sposób realizacji usług, w tym ilość i rodzaj sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opracowaniu Organizacja zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 377550,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zadanie II – usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie następujących gmin powiatu chełmińskiego: Unisław, Kijewo Królewskie, Papowo Biskupie, Stolno, Chełmno polegające na odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń.Długość dróg powiatowych objętych zadaniem II wynosi 90,164 km.
Szczegółowy wykaz odcinków dróg, przyjęte standardy zimowego utrzymania oraz parametry i sposób realizacji usług, w tym ilość i rodzaj sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opracowaniu Organizacja zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 332122,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwie części. W wymaganym terminie składania ofert, zostały złożone dwie oferty - jedna na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, natomiast druga na realizację części 2 przedmiotu zamówienia. Po weryfikacji złożonych ofert, obie oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone, na podstawie przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
Ponieważ były to jedyne oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zmuszony był to postępowanie unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwie części. W wymaganym terminie składania ofert, zostały złożone dwie oferty - jedna na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, natomiast druga na realizację części 2 przedmiotu zamówienia. Po weryfikacji złożonych ofert, obie oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone, na podstawie przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 ustawy PZP.
Ponieważ były to jedyne oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zmuszony był to postępowanie unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Sporządzenie dokumentacji oraz szkolenia w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Chełmińskim i jego jednostkach organizacyjnych"
- "Zakup sprzętu medycznego do Działu Fizjoterapii oraz Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej w ZOZ w Chełmnie"
- "Dostawa mięsa, drobiu, ryb, wędlin i tłuszczy do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie"
- "Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Remont sanitariatów w SP Nr 2 przy ul. 22 Stycznia 4 w Chełmnie
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.