eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymDostawa używanego autobusu dla gminy Zakroczym na potrzeby dowozu dzieci do szkół.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu dla gminy Zakroczym na potrzeby dowozu dzieci do szkół.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f43624bd-af1f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego autobusu dla gminy Zakroczym na potrzeby dowozu dzieci do szkół.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43624bd-af1f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa używanego autobusu dla Gminy Zakroczym na potrzeby dowozu dzieci do szkół.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu na potrzeby dowozu dzieci do szkół.
2. Wymagane parametry pojazdu:
1) Rok produkcji: nie starszy niż 2013 rok,
2) Rodzaj: międzymiastowy (dalekobieżny),
3) Przebieg: nie większy niż 400 tyś km,
4) Paliwo: diesel (ON),
5) Ilość miejsc: siedzących minimum 50, stojących minimum 5,
6) Długość pojazdu około 12 metrów (+/- 1m),
7) Wysokość: maksymalnie 3,45 m,
8) Drzwi: przednie pojedyncze, tylne podwójne,
9) Zawieszenie pneumatyczne z regulacją poziomu,
10) Liczba osi: 2,
11) Silnik: moc min. 350 KM, norma spalin EURO 5 lub wyższa,
12) Skrzynia biegów: automatyczna lub półautomatyczna.
3. Wymagane wyposażenie:
1) Retarder / telma,
2) Układ hamulcowy z co najmniej dwoma systemami wspomagającymi hamowanie, w tym ABS,
3) Automatyczna klimatyzacja dla kierowcy oraz klimatyzacja dla pasażerów,
4) Ogrzewanie postojowe,
5) Fotele pasażerskie z pasami minimum dwupunktowymi i regulację oparcia
6) Opony minimum 80% grubości bieżnika,
7) Indywidualne oświetlenie dla każdego pasażera,
8) Indywidualne nawiewy dla każdego pasażera,
9) Tachograf cyfrowy,
10) Immobiliser,
11) Pełnowymiarowe koło zapasowe,
12) Minimum 2 komplety kluczyków,
13) Luki bagażowe z obu stron autobusu,
14) Minimum 5 wyjść awaryjnych,
15) System akustyczny ostrzegawczy na zewnątrz o cofaniu pojazdu,
16) Okna uniemożliwiające wychylanie się na zewnątrz,
17) Autobus będzie wyposażony w:
a) urządzenie umożliwiające zablokowanie otwarcia drzwi od wewnątrz z miejsca kierowcy,
a funkcja ta nie ogranicza działania układu awaryjnego otwarcia drzwi,
b) urządzenie umożliwiające automatyczne blokowanie drzwi, gry pojazd porusza się
z prędkością przekraczającą 5 km/h,
c) urządzenie zapobiegające przez ruszeniem pojazdu z otwartymi drzwiami na pochyłościach,
d) drzwi spełniające warunki zapobiegania niebezpieczeństwu odniesienia obrażeń przez pasażera spowodowanych ruchem drzwi i jego uwięzienia podczas ich zamykania, poprzez zastosowanie mechanizmu samopowrotu, szerokich i miękkich uszczelek lub innych podobnych rozwiązań.
4. Autobus musi posiadać aktualne świadectwo homologacji, aktualne badania techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. Powinien posiadać dowód rejestracyjny, książkę obsługi pojazdu, książkę serwisową lub inne dokumenty potwierdzające serwisowanie autobusu.
5. Autobus musi być zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji w Polsce. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przekazaniem autobusu zarejestrował go w Polsce.
6. Autobus musi być bezwypadkowy i sprawny technicznie – bez usterek i wad ukrytych z autentycznym przebiegiem oraz w dobrym stanie (nadającym się do użytku) zadbany i czysty, niewymagający nakładów finansowych. Oleje i części eksploatacyjne w stanie dobrym, umożliwiającym użytkowanie co najmniej 20 tyś km bez wymian.
7. Dostawca autobusu jest zobowiązany oznakować go zgodnie z wytycznymi Zamawiającego:
1) umieszczenie na karoserii (po obu stronach pojazdu) nazwy: „GMINA ZAKROCZYM”. Długość napisu około 5 metrów, wysokość około 0,5–1m;
2) logotypu na tyle autobusu „Zakroczym Cię zaskoczy” o wymiarach ok. 1 m x 1 m. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od ww. wymiarów i ustali dokładne parametry z Wykonawcą. Oznakowanie musi uzyskać wcześniejszą akceptację Zamawiającego.
8. Autobus powinien być tak zbudowany, aby miejsce kierowcy nie znajdowało się w kabinie wydzielonej z przestrzeni pasażerskiej.
9. Drzwi powinny być zdalnie sterowane z miejsca kierowcy, a otwarcie drzwi sygnalizowane przerywanym sygnałem akustycznym o nieprzenikliwym dźwięku wewnątrz autobusu.
10. Autobus powinien być wyposażony w co najmniej jedno (1) miejsce na wózek inwalidzki dla osoby niepełnosprawnej.
11. Gwarancja minimum 12 miesięcy od dnia dostawy z możliwością wydłużenia na zasadach określonych w dziale XV „kryteria oceny ofert”.
12. Autobus będzie dofinansowany z projektu „Mazowiecki Instytut Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2024” -„Mazowsze dla sołectw 2024”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Motoryzacyjne Tomasz Wiórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311247751

7.3.3) Ulica: ul. Byłych Więźniów Twierdzy Zakroczym nr. 37

7.3.4) Miejscowość: Zakroczym

7.3.5) Kod pocztowy: 05-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.