eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiSpecjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301043278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsostrow@osw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.ostrowwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-547b1184-eae3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020752/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami
psychicznymi, świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego – teren miasta Ostrowa
Wielkopolskiego – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności
społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia
treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie
asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
􀀀 samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym
umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,
􀀀 dbałość o higienę i wygląd,
􀀀 utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze
społecznością lokalną,
􀀀 wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
􀀀 korzystanie z usług różnych instytucji;
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
􀀀 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje
kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
􀀀 ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
􀀀 doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba
uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
􀀀 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
􀀀 współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej,
niepełnosprawnej;
c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
􀀀 w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
􀀀 w wypełnianiu dokumentów urzędowych;
d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
􀀀 w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia,
w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności
zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej,
klubach pracy,
􀀀 w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
􀀀 w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z
pracodawcą,
􀀀 w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
􀀀 nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
􀀀 pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
􀀀 zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie
finansowe;2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich , badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich
stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków
pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu
higieny,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;
3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub
fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno- pedagogicznego i
edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze
specjalistycznych usług,
4. Pomoc mieszkaniowa, w tym:
a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
b) w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,
5. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi -
planowana minimalna liczba – 6500 godzin, maksymalna liczba – 10797godzin.
6. Usługa winna być realizowana w dni robocze w uzasadnionych przypadkach również w dni
wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250503434

7.3.3) Ulica: ul. Korczak 4a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.