Og³oszenie z dnia 2024-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00576911/01 - Og³oszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00010737/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Rurki, cewniki, dreny, system odsysania pacjenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny w Ja¶le
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rurki, cewniki, dreny, system odsysania pacjenta2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a0f3720-a577-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00228788
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026118/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.21 Rurki, cewniki, dreny, system odsysania pacjenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00576911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/48/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cewniki, dreny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26464,75 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rurki intubacyjne, tracheotomijne, ustno-gard³owe4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33171000-9 - Przyrz±dy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20581,56 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dreny, cewniki do drena¿u,4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5588,03 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zamkniêty system do odsysania pacjentów4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33171000-9 - Przyrz±dy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20520,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
obwód oddechowy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14191,20 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25561,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30862,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25561,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25561,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26941,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26941,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26941,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELEFLEX Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-30-86-403
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26941,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, poniewa¿ wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet 3 w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1, którego przedmiotem jest „dostawa drenów, cewników do drena¿u” – jedyna z³o¿ona oferta zosta³a odrzucona.
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-260-60-88
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet 5 w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1, którego przedmiotem jest „dostawa obwodów oddechowych”, nie z³o¿ono ¿adnej oferty – brak ofert.
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, maj±cych trudno¶ci z poruszaniem siê, w tym osób z niepe³nosprawno¶ciami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwo¿enia ich do miejsca zamieszkania.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Jas³o w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Jas³o do placówek o¶wiatowych w celu realizacji obowi±zku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposa¿enie dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czysto¶ci zlewni rzeki Wis³oki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Sko³yszyn"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giêtkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostêpu moczowodowego do giêtkich ureterorenoskopów z funkcj± odsysania (...) w podziale na 24 czê¶ci.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów medycznych jednorazowego u¿ytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- wyposa¿enie dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Dostawa kaniul, rurek, cewników i drenów
wiêcej: Cewniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.