eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont i przebudowa hali sportowej AWF Katowice przy ul. Miko³owskiej 72a



Og³oszenie z dnia 2022-06-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa hali sportowej AWF Katowice przy ul. Miko³owskiej 72a

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³owska 72A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-060

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.awf.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa hali sportowej AWF Katowice przy ul. Miko³owskiej 72a

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c69d94ae-f721-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://awf-katowice.logintrade.net/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf-katowice.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja w postêpowaniu pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± zgodnie z tre¶ci± art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres do przekazywania korespondencji zosta³ wskazany w pkt 27 SWZ, natomiast adres do wysy³ania korespondencji zwrotnej t.j., do Wykonawcy, winien byæ ujêty w tre¶ci z³o¿onej oferty lub przes³anego zapytania do SWZ.
Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy, tj.:
a) Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
b) Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34 (od poniedzia³ku do pi±tku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA – ART. 13 RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach, Ul. Miko³owska 72a, 40-065 Katowice
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, Pana Grzegorza Szade, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: g.szade@awf.katowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podstaw± prawn± przetwarzania art. 6 ust. 1 lit c) RODO w zwi±zku z przepisami prawa krajowego:
a. ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. roku Prawo zamówieñ publicznych, zwana dalej „p.z.p.”
b. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿, co do zasady, postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich.
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres przeprowadzenia postêpowania, a nastêpnie zostan± zarchiwizowane na okres 5 lat.
8) W przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji danych, okre¶lonych w wytycznych dotycz±cych danego projektu.
9) Posiada Pani/Pan prawo:
a. dostêpu do danych, na mocy art. 15 RODO,
b. prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,
c. ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy art. 18 RODO.
10) Skorzystanie przez Pani±/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
12) W przypadku, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;.
13) Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencj± niepodania danych mo¿e byæ odrzucenie oferty;
14) W oparciu o przetwarzane dane administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegaj±cej na realizacji remontu i przebudowy hali sportowej Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach przy ul. Miko³owskiej 72 nr dz. 4/22 i 3/52 w formule zaprojektuj i wybuduj.

Szczegó³owy zakres robót okre¶la program funkcjonalno-u¿ytkowy i wielobran¿owa koncepcja projektowa, stanowi±ce za³±cznik 6 i 7 do SWZ.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331230-7 - Instalowanie urz±dzeñ ch³odz±cych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczon± wed³ug wzoru:

P = Kc + Kg + Ks

Kc – ilo¶æ punktów w kryterium cena oferty badanej,
Kg - ilo¶æ punktów w kryterium termin gwarancji oferty badanej,
Ks – ilo¶æ punktów w kryterium czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji
P - ³±czna ilo¶æ punktów kryteriów cena, gwarancja, czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji liczony w godzinach od momentu wezwania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 4), 5), 7), 8) oraz na dzieñ sk³adania spe³niaj± poni¿ej okre¶lone warunki tj.:

1) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej, jako:
- posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci z sum± ubezpieczenia min 10.000.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych 00/100)*.
- posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej przez wykonawcê na poziomie 10 0000 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych) na dzieñ sk³adania ofert

Uwaga:
*W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadaæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub wszyscy wykonawcy mog± byæ ubezpieczeni w ramach jednej ³±cznej polisy z zastrze¿eniem, i¿ suma gwarancyjna ubezpieczenia polisy indywidualnej lub ³±cznej nie mo¿e byæ ni¿sza od okre¶lonej w warunku udzia³u w postêpowaniu.
** W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) minimalne ¶rodki/zdolno¶æ kredytow± winien posiadaæ jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, lub posiadane przez nich ¶rodki/zdolno¶æ kredytowa ³±cznie nie mog± byæ ni¿sze od wysoko¶ci okre¶lonej w warunku udzia³u w postêpowaniu

2) posiadaj± w³a¶ciwe zdolno¶ci techniczne lub zawodowe:
a) dysponuj± odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia w zakresie przygotowania kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowej, która bêdzie podstaw± do realizacji prac budowlano-instalacyjnych opisanych w za³±cznikach 6 i 7 do SWZ
 minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, posiadaj±c± minimum trzyletnie do¶wiadczenie w projektowaniu budynków u¿ytkowych o pow. minimum 500 m2. Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

b) dysponuj± odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: (Za³±cznik nr 8)
 minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej na kierowaniu budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej oraz posiada co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnieñ. Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej winny byæ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646).
 minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej oraz posiada co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnieñ. Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej winny byæ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646).
 minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych bez ograniczeñ, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej oraz posiada co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnieñ. Osoba musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej winny byæ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646).
c) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykonali nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 1 robotê budowlan± o podobnym charakterze do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia o warto¶ci min. 10.000.000,00 PLN brutto (dziesiêæ milionów z³otych) ka¿da z wykonanych robót. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali roboty w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ brutto tych robót po ¶rednim kursie NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
d) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – posiadali ¶rednioroczne zatrudnienie (umowa o pracê nie mniej ni¿ ¾ etatu) w liczbie co najmniej 20 pracowników**. Za³±cznik nr 9 - o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia.
** W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) minimalne ¶rednioroczne zatrudnienie winien posiadaæ jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min 10.000.000,00 z³

Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na poziomie 10 000 000,00z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.


2) Wykaz osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. W wykazie nale¿y wskazaæ osobê/y, która/e bêdzie/bêd± bra³a/y udzia³ w realizacji zamówienia i posiadaj± uprawnia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej na projektowaniu oraz kierowaniu budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia i okre¶lonym warunkiem udzia³u w postêpowaniu wraz z ujawnieniem wszystkich niezbêdnych informacji do weryfikacji uprawnieñ.


3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wy³±cznie roboty budowlane o charakterze zwi±zanym z przedmiotem zamówienia i okre¶lonym warunkiem udzia³u w postêpowaniu wraz z ujawnieniem wszystkich niezbêdnych informacji do ich weryfikacji. Do wykazu dla co najmniej jednej roboty Wykonawca ma obowi±zek za³±czyæ dowód, i¿ roboty zosta³y wykonane nale¿ycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Dowodami, o których mowa powy¿ej w my¶l § 9 ust 1 pkt 1) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. (za³±cznik nr 9)

4) O¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia – za³±cznik nr 10. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – posiada³ ¶rednioroczne zatrudnienie (umowa o pracê nie mniej ni¿ ¾ etatu) w liczbie co najmniej 20 pracowników.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

O¶wiadczenia i dokumenty, jakie musz± za³±czyæ Wykonawcy do oferty:
a) oferta Wykonawcy winna zawieraæ:
 wype³niony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ).W przypadku z³o¿enia oferty na innym formularzu ni¿ za³±cznik nr 1 do SWZ, powinien on zawieraæ wszystkie wymagane informacje okre¶lone w tym za³±czniku. Formularz oferty nie podlega uzupe³nieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1.

b) w celu wstêpnego potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
 o¶wiadczenie Wykonawcy/ podmiotu na zdolno¶ciach lub sytuacji którego polega Wykonawca (zgodnie z art. 118 u.p.z.p.), sk³adane w oparciu o art. 125 ust. 1 lub ust. 5 u.p.z.p., i¿ nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i 7‒8 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),

 o¶wiadczenie Wykonawcy/ podmiotu, na zdolno¶ciach lub sytuacji którego polega Wykonawca (zgodnie z art. 118 u.p.z.p.), sk³adane w oparciu o art. 125 ust. 1 lub ust 5 u.p.z.p., i¿ spe³nienia warunki udzia³u w postepowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w jakim Wykonawca spe³nia je samodzielnie lub powo³uje siê na zasoby podmiotu (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ)

 w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 u.p.z.p. w celu oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostepniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów Wykonawca sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpnianego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

c) pozosta³e dokumenty, które winien Wykonawca za³±czyæ do oferty:
 dowód wniesienia wadium.
 aktualny dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru o ile nie jest on dostêpny w bezp³atnych i ogólnodostêpnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskaza³ w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ Wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski.
 w przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik – pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
 w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onków konsorcjum oraz wspólników spó³ki cywilnej) (art. 58 ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie umowy reguluj±cej wspó³pracê i zasady reprezentacji podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w szczególno¶ci umowê spó³ki cywilnej jako dokumentu równowa¿nego z pe³nomocnictwem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wysoko¶æ i termin wnoszenia wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 150 000 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego o skuteczno¶ci wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego).

Forma wadium:
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( tj. Dz. U. z 2020r. poz.299).

Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na:
Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dze musi:
1) byæ wa¿ne przez ca³y okres zwi±zania ofert±,
2) zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia roszczeñ zamawiaj±cego bezwarunkowo, nieodwo³alnie i na jego pierwsze ¿±danie,
3) przewidywaæ mo¿liwo¶æ zatrzymania przez Zamawiaj±cego wadium wraz z odsetkami w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 u.p.z.p.

Sposób wnoszenia wadium:
1) wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach – ING Bank ¦l. nr 21 1050 1214 1000 0024 4199 8107
2) z adnotacj± „Wadium w sprawie nr ZP/13/2022”, za¶ potwierdzenie dokonanej wp³aty w formie zaleca siê do³±czyæ do oferty.
3) wadium wnoszone w pozosta³ych formach winno byæ wniesione przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, dokument porêczenia lub gwarancji winien byæ z³o¿ony w oryginale w postaci elektronicznej podpisane przez Gwaranta, tj. wystawcê gwarancji/porêczenia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami prawa reguluj±cymi zasady wystawienia gwarancji/porêczenia.
Uwaga: orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ, jako osobny plik (w sposób pozwalaj±cy na jego zwrot bez naruszenia jej integralno¶ci) obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowaæ do jednego pliku, jako archiwum (ZIP)

Zwrot wadium:
1) Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
 up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
 zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
 uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia
2) Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
 który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
 którego oferta zosta³a odrzucona;
 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza
 po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
3) Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje o tre¶ci zawieranej umowy oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany
1) Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4) Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://awf-katowice.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

¦RODKI OCHRONY PRAWNEJ

¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów u.p.z.p.
¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców
Odwo³anie przys³uguje na:
• niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy
• zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej..
Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie za po¶rednictwem Prezesa Krajowej Izby Od¬wo³awczej.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.