Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207216/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00212802/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00215014/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00230928/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651541944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarska
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@gopsjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.samorzad.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-042deed2-eb51-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00207209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207216/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 5 ZADAŃ:
1) ZADANIE nr I – dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do ćwiczeń fizycznych, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33196000-0 - Pomoce medyczne
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 48263,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
2) ZADANIE nr II – dostawa sprzętu rehabilitacyjnego specjalistycznego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33196000-0 - Pomoce medyczne
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 20669,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
3) ZADANIE nr III – dostawa łóżek i materaców rehabilitacyjnych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33196000-0 - Pomoce medyczne
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 9362,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4) ZADANIE nr IV – dostawa sprzętu medycznego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33196000-0 - Pomoce medyczne
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 36562,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
5) ZADANIE nr V – dostawa podnośników mobilnych i pionizatorów, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33196000-0 - Pomoce medyczne
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 24367,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Modernizacja systemu grzewczego w budynku dawnego kolegium jezuickiego (plac ks. Piotra Skargi 1)
- Usługa konserwacji i przeglądów okresowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i urządzeń chłodzących oraz czyszczenie kanałów wentylacyjnych w centralach w COM Jarosław.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.