Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00075315/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00081979/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kominiarskich w 2024 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 325325013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4241051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kominiarskich w 2024 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ebd4b7-b907-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671736,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (zwany dalej POM) Nr 1 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, POM2 (A) z siedzibą 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54B4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 210816,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 5(M) oraz Nr 5(B) z siedzibą przy ul. Baczyńskiego 1 41-905 Bytom,4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 236274,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część III – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 4 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, oraz POM nr Nr 2 (P) z siedzibą przy ul. Piekarskiej 774.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 224646,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231992,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231992,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231992,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Michał Kuźniarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451981227
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 6
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
LINAR BIS GRZEGORZ HAJDA - wszystkie usługi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMINIARSKI MICHAŁ KUŹNIARZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMINIARSKI MICHAŁ KUŹNIARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231992,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243083,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243083,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243083,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452123750
7.3.3) Ulica: Słowackiego 14
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243083,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191362,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191553,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191362,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PerfektKom Adam Jędryka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262048933
7.3.3) Ulica: Skośna 1
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-923
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191362,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.