eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIKI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIKI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361977198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324153388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.slask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechanik.rac.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mechanik.rac.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIKI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492e076b-03e5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001447/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa doposażenia pracowni mechaniki pojazdów samochodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II” współfin. ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet XI, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKZiU2.26.15.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149126,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - STANOWISKA DYDAKTYCZNE SYSTEMÓW STERUJĄCYCH SAMOCHODOWYMI SILNIKAMI SPALINOWYMI
1. Moduł systemu sterowania silnikiem typu Motronic – 1 komplet,
2. Moduł zestawu mechanizmów wykonawczych oraz sensorów występujących w systemie typu Motronic – 1 komplet,
3. Moduł bloku zasilania systemu Motronic – 1 komplet,
4. Moduł opisu ćwiczeń systemu Motronic – 1 komplet,
5. Moduł systemu sterowania silnikiem typu D-Jetronic – 1 komplet,
6. Moduł zestawu mechanizmów wykonawczych oraz sensorów występujących w systemie typu D-Jetronic – 1 komplet,
7. Moduł bloku zasilania systemu typu D-Jetronic – 1 komplet,
8. Moduł opisu ćwiczeń –system typu D-Jetronic – 1 komplet,
9. Moduł zespołu napędowego pompy rozdzielaczowej diesla EDC – 1 komplet,
10. Moduł jednostki sterującej pompą rozdzielaczową diesla EDC – 1 komplet,
11. Moduł stanowiska demonstracyjnego diesla typu EDC – 1 komplet,
12. Moduł zestawu menzurek pomiarowych wydatku wtryskiwaczy diesla typu EDC – 1 komplet,
13. Moduł opisów ćwiczeń– systemu typu diesel EDC – 1 komplet,
14. Moduł zespołu napędowego pompy wysokiego ciśnienia typu Common Rail – 1 komplet,
15. Moduł jednostki sterującej pompą i wtryskiwaczami systemu typu Common Rail – 1 komplet,
16. Moduł stanowiska demonstracyjnego Diesla typu Common Rail – 1 komplet,
17. Moduł zestawu menzurek pomiarowych (wydatku i przelewu wtryskiwaczy – 1 komplet,
18. Moduł opisu ćwiczeń –systemu typu Common Rail – 1 komplet.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

34311110-4 - Silniki spalinowe o zapłonie iskrowym

34311120-7 - Silniki z zapłonem samoczynnym

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 122121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - WÓZEK NARZĘDZIOWY Z WYPOSAŻENIEM – 1 KOMPLET
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 4032,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – MEBLE
1. Stolik uczniowski podwójny – 16 sztuk,
2. Krzesło uczniowskie – 32 sztuki,
3. Krzesło nauczyciela – 1 sztuka,
4. Biurko nauczyciela – 1 sztuka,
5. Regał otwarty metalowy – 2 sztuki,
6. Szafa metalowa – 2 sztuki,
7. Stół warsztatowy – 1 sztuka,
8. Tablica szkolna – 1 sztuka.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 17548,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV – URZĄDZENIA MULTIMEDIALNE
1. Komputer przenośny z pakietem programów biurowych – 1 sztuka,
2. Rzutnik multimedialny – 1 sztuka,
3. Ekran projekcyjny – 1 sztuka.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 5424,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: Piekarska

7.3.4) Miejscowość: Zielęcice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 4 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.