Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156622/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIKI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361977198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324153388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.slask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechanik.rac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mechanik.rac.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIKI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492e076b-03e5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001447/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa doposażenia pracowni mechaniki pojazdów samochodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II” współfin. ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet XI, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZiU2.26.15.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149126,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - STANOWISKA DYDAKTYCZNE SYSTEMÓW STERUJĄCYCH SAMOCHODOWYMI SILNIKAMI SPALINOWYMI1. Moduł systemu sterowania silnikiem typu Motronic – 1 komplet,
2. Moduł zestawu mechanizmów wykonawczych oraz sensorów występujących w systemie typu Motronic – 1 komplet,
3. Moduł bloku zasilania systemu Motronic – 1 komplet,
4. Moduł opisu ćwiczeń systemu Motronic – 1 komplet,
5. Moduł systemu sterowania silnikiem typu D-Jetronic – 1 komplet,
6. Moduł zestawu mechanizmów wykonawczych oraz sensorów występujących w systemie typu D-Jetronic – 1 komplet,
7. Moduł bloku zasilania systemu typu D-Jetronic – 1 komplet,
8. Moduł opisu ćwiczeń –system typu D-Jetronic – 1 komplet,
9. Moduł zespołu napędowego pompy rozdzielaczowej diesla EDC – 1 komplet,
10. Moduł jednostki sterującej pompą rozdzielaczową diesla EDC – 1 komplet,
11. Moduł stanowiska demonstracyjnego diesla typu EDC – 1 komplet,
12. Moduł zestawu menzurek pomiarowych wydatku wtryskiwaczy diesla typu EDC – 1 komplet,
13. Moduł opisów ćwiczeń– systemu typu diesel EDC – 1 komplet,
14. Moduł zespołu napędowego pompy wysokiego ciśnienia typu Common Rail – 1 komplet,
15. Moduł jednostki sterującej pompą i wtryskiwaczami systemu typu Common Rail – 1 komplet,
16. Moduł stanowiska demonstracyjnego Diesla typu Common Rail – 1 komplet,
17. Moduł zestawu menzurek pomiarowych (wydatku i przelewu wtryskiwaczy – 1 komplet,
18. Moduł opisu ćwiczeń –systemu typu Common Rail – 1 komplet.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników
34311110-4 - Silniki spalinowe o zapłonie iskrowym
34311120-7 - Silniki z zapłonem samoczynnym
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 122121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - WÓZEK NARZĘDZIOWY Z WYPOSAŻENIEM – 1 KOMPLETSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 4032,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – MEBLE1. Stolik uczniowski podwójny – 16 sztuk,
2. Krzesło uczniowskie – 32 sztuki,
3. Krzesło nauczyciela – 1 sztuka,
4. Biurko nauczyciela – 1 sztuka,
5. Regał otwarty metalowy – 2 sztuki,
6. Szafa metalowa – 2 sztuki,
7. Stół warsztatowy – 1 sztuka,
8. Tablica szkolna – 1 sztuka.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 17548,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV – URZĄDZENIA MULTIMEDIALNE1. Komputer przenośny z pakietem programów biurowych – 1 sztuka,
2. Rzutnik multimedialny – 1 sztuka,
3. Ekran projekcyjny – 1 sztuka.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5424,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895
7.3.3) Ulica: Piekarska
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie w części 4 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty,
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Raciborzu"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Malowanie korytarzy i klatki schodowej oraz wymiana glazury i remont łazienek w budynku Szkoły Zawodowej Specjalnej
- Wykonanie kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową, w piwnicy budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Głubczyckiej 55c w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego na potrzeby pracowni szkolnych Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zakup i dostawa licencji dostępowych oraz pomocy dydaktycznych do nauki dwujęzyczności w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23.
- Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół Zawodowych im. S.Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach projektu pt. ,,Nowoczesny logistyk"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ
- "Zakup wyposażenia, pomocy, sprzętu do Świetlicy Środowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Działoszyce"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.