Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200829/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-064395af-ea4c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018704/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont budynku Urzędu Miejskiego w Dziwnowie obejmujący dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje przebudowę wejścia głównego do Urzędu Miejskiego polegające na likwidacji stopnia podestu wejściowego, wymianie stolarki drzwiowej, obniżenie posadzki wejściowej, przebudowę schodów, zamontowanie platformy przychodowej oraz wydzielenie biura obsługi oraz toalety przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
UWAGA:
I. Zamawiający informuje, że:
prace wyburzeniowe oraz betonowanie należy wykonać w dni wolne od pracy Urzędu, do uzdolnienia z Zamawiającym;
należy przewidzieć przy adaptacji pomieszczeń wymianę instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych na oprawy LED oraz włączników i gniazd elektrycznych, instalacji wodociągowej;
glazura na wejściu oraz schodach, płytka grysowa w kolorze i wymiarze istniejących, w łazience należy przyjąć ges matowy w kolorze szarym o wymiarze przybliżonym 60x60 cm a na ścianach należy przewidzieć gres polerowany w kolorystyce białej o wymiarach ok 30x60 z pasami gestu polerowanego o wymiarach 30x60 w kolorze szarym.
sufit w pomieszczeniach objętych przebudową należy wykonać w formie podwieszanej kasetonowy w pomieszczeniu toalety i biurowym (nie dotyczy wejścia do Urzędu);
w wycenie należy uwzględnić naprawy ubytków, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie korytarza na parterze oraz w biurze obsługi.
w miejscu prowadzonych prac wyburzeniowych (schody) znajduje się rura wodociągowa, którą należy przełożyć w poziomie posadzki od pomieszczenia pod schodami do wejścia w ścianę Sali konferencyjnej;
Zakres prac obejmuje również wyposażanie widoczne w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 22.05.2023 r. do godziny 10:00, została złożona 1 oferta na realizację zamówienia.Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż cena tej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości.
Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.