Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00161659/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części i akcesoriów oraz zestawów narzędzi do obrabiarek do obróbki metalu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.zborowski@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/postepowanie?postepowanie=441467811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części i akcesoriów oraz zestawów narzędzi do obrabiarek do obróbki metalu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81a633e-ca20-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119920/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
1.2.11 Obrabiarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/2023/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa części i akcesoriów oraz zestawów narzędzi do obrabiarek do obróbki metalu - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44550000-0 - Sprężyny
44531510-9 - Śruby i wkręty
4.5.5.) Wartość części: 117560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa sprężyn i materiałów złącznych, - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44550000-0 - Sprężyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44531510-9 - Śruby i wkręty
42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
4.5.5.) Wartość części: 4732,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawa narzędzi stanowiących wyposażenie kuchni polowych; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 18378,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Dostawa narzędzi cz. 1; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 1002,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Dostawa narzędzi cz. 2; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 13966,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Dostawa narzędzi cz. 3; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 14022,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Dostawa narzędzi cz. 4; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 5256,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Dostawa narzędzi dla WT Lublin cz.1; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 5684,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - Dostawa narzędzi dla WT Lublin cz. 2; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 1504,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - Dostawa narzędzi dla WT Lublin cz. 3; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 1618,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 - Dostawa narzędzi dla RWT Żurawica cz. 1; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 11432,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - Dostawa narzędzi dla RWT Żurawica cz. 2; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 14436,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - Dostawa narzędzi dla RWT Żurawica cz. 3; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 7642,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - Dostawa narzędzi dla RWT Żurawica cz. 4; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 1456,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 - Dostawa narzędzi dla RWT Żurawica cz. 5; - szczegółowy zakres zamówienia określono w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 6275,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150158,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150158,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150158,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F H U KONCEPT Beata Karnas Skalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952059932
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Rataja 44
7.3.4) Miejscowość: Żurawica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-710
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Beata Karnas-Skalska F.H.U. "KONCEPT"
jakie przetargi wygrała firma
Beata Karnas-Skalska F.H.U. "KONCEPT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150158,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8757,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8757,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8757,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8757,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty zostały odrzucone Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty zostały odrzucone w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 5 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17507,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21649,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17507,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17507,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty zostały odrzucone w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 7 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3375,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3731,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3375,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3375,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1453,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1453,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1453,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1911,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1911,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1911,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1911,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7471,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9253,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7471,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7471,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12595,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12595,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12595,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: ul. Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrcław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12595,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4278,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7389,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7389,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4278,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1774,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7271,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13911,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7271,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7271,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach eko w ramach proj"Ochrona i rege obszarów cennych przy wraz z działaniami edu na obszarze Agl Beskidzkiej - etap I". B-B- 7 cz
- Przebudowa drogi gminnej nr 888053 oraz nr 888054 w miejscowości Mieszki-Leśniki
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: Pneumatyczne narzędzia ręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.