Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175270/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku głównym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Bramkach"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 18
1.5.2.) Miejscowość: Bramki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227256127
1.5.8.) Numer faksu: 227256066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsbramki.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bramki.dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku głównym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813f8387-dbf0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013720/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku mieszkalnym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.26.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199603,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku głównym”. Wymiana drzwi w pionie północnym.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Podstawowy zakres robót obejmuje:
Wydzielenie obszaru robót – wydzielenie musi uwzględniać i być odporne na możliwą ingerencję ze strony pensjonariuszy obiektu.
Demontaż i utylizacja istniejących drzwi.
Rozkucie i powiększenie istniejących otworów do wymiarów wynikających z wymagań nowej ślusarki.
Demontaż istniejącej posadzki w pasie niezbędnym do osadzenia progu (przyjęto pas około 60cm).
Obróbka, odtworzenie wykończenie glifów i nadproży wraz z malowaniem. Kolor nawiązujący do istniejącej kolorystyki.
Odtworzenie istniejącej posadzki wykonanej z płytek typu gres na szerokość około 60cm. Należy zastosować płytki możliwie jak najlepiej pasujące do istniejących. Miejsce łączenia nowej i starej posadzki powinno być zrealizowane w miejscu fugi.
Uprzątnięcie terenu robót.
Materiały budowlane powinny posiadać wymagane certyfikaty, dopuszczenia, atesty oraz odpowiadać ustaleniom odnośnych norm (z wyłączeniem materiałów z rozbiórki). Kierowanie robotami budowlanymi należy zlecić osobie posiadającej przygotowanie zawodowe do wykonywania danego rodzaju robót. Przy wykonywaniu robót obowiązują Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Polskie Normy. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami BHP, oraz pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie przygotowanie zawodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125417,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125417,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-IDEAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562685129
7.3.3) Ulica: Wierzchosławice 37A
7.3.4) Miejscowość: Gniewkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALU-IDEAL" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"ALU-IDEAL" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125417,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Przebudowa wraz z rozbudową Izby Przyjęć w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku przedszkola przy ul. Buskiej 7 w Nowym Korczynie"
- Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Józefowie nad Wisłą na potrzeby biblioteki publicznej.
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.