Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie udzielenia 36-miesięcznej licencji LEX do wykorzystania na całym Uniwersytecie Jagiellońskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.marzeda@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie udzielenia 36-miesięcznej licencji LEX do wykorzystania na całym Uniwersytecie Jagiellońskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebdc813-f06c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Elementy systemu LEX, których brak w innym systemie informacji prawnej (Legalis) oznaczają, że nie ma żadnego innego podmiotu który mógłby dostarczyć program o funkcjonalnościach jakich oczekuje Zamawiający. UJ posiada już licencję na korzystanie z systemu informacji prawnej Legalis, który stanowi komplementarny system informacji prawnej. Oba systemy posiadają wspólny rdzeń - treść obecnie obowiązujących przepisów, to odróżniają je od siebie dodatkowe funkcjonalności a przede wszystkim bazy monografii i komentarzy które są unikalne dla każdego z tych systemów, dopełniając bazę publikacji prawniczych, sprawiając że samodzielnie każdy z tych systemów zapewnia ok. 50% prawniczego piśmiennictwa i tylko łącznie ich wykorzystywanie w pracy prawnika, daje pełny dostęp do niezbędnej w jego pracy materii. Każdy z tych systemów posiada także zespół dodatkowych modułów, funkcjonalności i opcji, które niezbędne są zamawiającemu z uwagi na złożony i wieloaspektowy wymiar prowadzonej działalności.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.257.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie udzielenia licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej LEX /zwanego dalej „SIP” bądź „Systemem”/ o zakresie funkcjonalności programu wskazanym w ust. 1.1-1.3 poniżej oraz w Załączniku nr 3 do wzoru umowy, wraz z aktualizacjami Systemu przez okres 36 miesięcy, dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, z możliwością korzystania poprzez dostęp do Systemu w dowolnym miejscu i czasie w następujących dostępnych wariantach:
1.1 Dostęp bez limitu jednoczesnych połączeń do funkcjonalności Systemu opisanych w Załączniku nr 3 realizowany będzie poprzez:
a. dostęp z puli adresów IP stanowiących Załącznik nr 4 do umowy, poprzez wejście na stronę www Systemu;
b. dostęp z wykorzystaniem Active Directory Federation Services („ADFS”), dla studentów i pracowników UJ posiadających aktywne konto mailowe w domenie uj.edu.pl poprzez autoryzację uprawnień użytkownika na serwerze UJ.
1.2. Zakup modułów:
a. LEX Akademia Premium + Lex Context + LEX HR (licencja imienna ADFS – no limit);
b. LEX Akademia Premium + Lex Context + LEX HR (400 licencji imiennych – login + hasło);
c. LEXOTEKA (6000 licencji imiennych – login + hasło);
1.3. Dostęp do funkcji Sytemu opisanego w Załączniku nr 3 pkt 5 do wzoru umowy, dla pracowników i studentów, oraz emerytowanych samodzielnych pracowników naukowych Wydziału Prawa i Administracji UJ;
1.4. Dostęp do całości Systemu opisanego w Załączniku nr 3 do wzoru umowy dla pracowników zamawiającego wskazanych przez zamawiającego w liczbie maksymalnie 400 użytkowników. Dostęp realizowany będzie poprzez założenie konta użytkownika w Panelu webowym dostarczonym przez wykonawcę, przez uprawnionego pracownika zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe
o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych w odniesieniu do całości zamówienia zawierają załączniki do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588001,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588001,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588001,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-001-89-31
7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588001,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- "Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu podnoszącego bezpieczeństwo teleinformatyczne, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.