Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00065218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/145115/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5d9842-baa8-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044110/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL-III.272.1.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo:
1) Tablice samochodowe jedno-i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki w/g potrzeb a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem-12 300 szt
2)Tablice zwyczajne motocyklowo – ciągnikowe, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki w/g potrzeb a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem- 300 sztuk
3)Tablice zwyczajne motorowerowe, motorowerowe tymczasowe, motorowerowe profesjonalne w tym wtórniki w/g potrzeb a także silnik elektryczny - 200 sztuk.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór ze Starostwa Powiatowego w Olsztynie do 20 000 sztuk tablic wycofanych z użycia i ich utylizację zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Odebrane tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązany jest zniszczyć na koszt własny w sposób uniemożliwiający ich użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307072 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320878 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320878 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12-16 lok.22
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-759
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320878 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-13 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.