Og³oszenie z dnia 2024-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00266685/01 - Wynik z dnia 2024-04-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu brygadowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu brygadowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47f7bd7e-d7b3-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00229064
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022091/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup samochodu brygdowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://naglowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2.W niniejszym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej–za po¶rednictwem Platformy lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu.
5.Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy
6.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± Platformy tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
11Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, zip,
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Zakup samochodu brygadowego”
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiaj±cego jednego samochodu, spe³niaj±cego ni¿ej wymienione, minimalne wymagania, tj.:
- samochód u¿ywany, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2016 r.,
- maksymalny przebieg 150 tys. km udokumentowany raportem lub histori± CEPIK
- Samochód mo¿e byæ sprowadzony zza granicy ale musi byæ po wszystkich op³atach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
- Stan techniczny i wizualny samochodu - dobry, bez zastrze¿eñ (nie mo¿e posiadaæ wgnieceñ i innych widocznych uszkodzeñ mechanicznych, za wyj±tkiem normalnych ¶ladów wynikaj±cych z eksploatacji.)
- Samochód bezwypadkowy
- Pojazd nie mo¿e stanowiæ przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególno¶ci zabezpieczenia bankowego, ani byæ obci±¿ony prawami na rzecz osób trzecich.
- pojazd musi byæ sprawny technicznie oraz gotowy do podjêcia natychmiastowej pracy,
- Dostarczony samochód winien posiadaæ komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie
z przepisami obowi±zuj±cymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzeda¿y, karta pojazdu, przegl±d – badanie techniczne) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym.
- samochód o masie ca³kowitej nie przekraczaj±cej 3500 kg- kierowanie nim na prawo jazdy kat. B
Charakterystyka techniczna
• Silnik
- silnik wysokoprê¿ny turbodo³adowany (pojedyncza turbina) z zap³onem samoczynnym, diesel, ch³odzony ciecz± o mocy nie mniejszej ni¿ 70 kW i nie wiêkszej ni¿ 135 kW, Silnik o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 1900 cm3 i nie wiêkszej ni¿ 2 400 cm3,
• Uk³ad napêdowy
Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, uk³ad kierownicy ze wspomaganiem.
• Nadwozie
• Kabina podwójna od 5 do 7 miejsc siedz±cych, zabudowa skrzyni ³adunkowej otwarta z burtami
o d³ugo¶ci 2,8-3,8 m, rozstaw osi od 2,6m do 4,50 m, d³ugo¶æ ca³kowita pojazdu maksymalnie 7,50 m.
Zamawiaj±cy wymaga aby samochód posiada³ skrzyniê ³adunkow± z burtami (dopuszcza siê skrzyniê wywracana kiper).
• Bezpieczeñstwo
-ABS
- apteczka pierwszej pomocy,
- ga¶nica,
- trójk±t ostrzegawczy,
• Ogumienie
- Ko³a w rozmiarze 15-16",
- ogumienie nowe wielosezonowe
• Komfort i funkcjonalno¶æ
- Ogrzewanie w czê¶ci kierowcy,
- ¦wiat³a do jazdy dziennej,
- elektrycznie opuszczane szyby przednie.
• Wyposa¿enie dodatkowe
- ¦wiat³o b³yskowe barwy pomarañczowej na dachu - kogut
- Pulsacyjne ¶wiat³a pomarañczowe zamontowane w atrapie/ zderzaku przednim oraz tylnym
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z ty³u,
- hak holowniczy do ci±gniêcia przyczepy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34134000-5 - Ciê¿arówki z platformami p³askimi i wywrotki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2 Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.3 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
w zakresie:
Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 40 000,00 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 40 000,00 z³
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) Charakterystykê samochodu brygadowego zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ
b) dokumentacje fotograficzn± przedstawiaj±c± oferowany pojazd
c) raport dotycz±cy historii pojazdu lub historia pojazdu CEPIK, (nale¿y za³±czyæ do oferty)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Charakterystyka samochodu brygadowego zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZb) dokumentacja fotograficzna przedstawiaj±c± oferowany pojazd
c) raport dotycz±cy historii pojazdu lub historia pojazdu CEPIK, (nale¿y za³±czyæ do oferty)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ustawy prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach:
2.1 Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku:
a) wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego;
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezale¿ne od Wykonawcy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostawy.
2.2 zmiany przedmiotu umowy:
a) gdy po z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, wyrób, który zaoferowa³ b±d¼ jego element zosta³ objêty ochron± patentow± przez inny podmiot,
b) gdy przedmiot nie bêdzie dostêpny na rynku pod warunkiem, ¿e towar zamienny bêdzie równowa¿ny z wymaganym przez Zamawiaj±cego.
.
2.3 Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-18 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-16
INNE PRZETARGI NAG£OWICE
wiêcej: przetargi NAG£OWICE »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.