Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00144268/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04 (po zmianach)
- 2022/BZP 00145075/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa strażnicy OSP w Pieczonogach z przeznaczeniem części pomieszczeń na świetlicę wiejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 377 40 36
1.5.8.) Numer faksu: 41 377 40 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa strażnicy OSP w Pieczonogach z przeznaczeniem części pomieszczeń na świetlicę wiejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c16354d-cb8e-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045505/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa strażnicy OSP w Pieczonogach z przeznaczeniem części pomieszczeń na świetlicę wiejską.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144268/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 548613,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pieczonogach. Budynek piętrowy, murowany, niepodpiwniczony o wymiarach (po ociepleniu) 12,52 x 17,03 m i wysokości 9,77 m.
Przebudowa budynku strażnicy OSP polega na:
1. Wykuciu otworu na bramę w garażu od strony południowej wraz z zamurowaniem części okna
2. Wykonaniu łazienki ogólnodostępnej na parterze wraz z instalacją wod-kan.;
3. Wykonaniu instalacji c.o. wraz z kotłem na paliwo gazowe oraz przeniesieniu kuchenki gazowej na przeciwległą ścianę kuchni;
4. Wykonaniu zadaszenia nad istniejącymi balkonami;
5. Wymianie balustrady na schodach wewnątrz budynku;
6. Wykonaniu nowej balustrady na schodach wejściowych do budynku wraz z przebudową pochylni dla niepełnosprawnych;
7. Obmurowaniu istniejących słupów metalowych cegłą klinkierową;
8. Wykonaniu nowych posadzek na całym piętrze budynku oraz na komunikacji i w projektowanej łazience na parterze;
9. Zamurowaniu drzwi balkonowych na piętrze do poziomu parapetu istniejącego okna;
10. Zamurowaniu otworu drzwiowego pomiędzy garażem a świetlicą na parterze;
11. Wykonaniu ocieplenia budynku styropianem gr. 8 cm;
12. Wykonaniu nowego stropu podwieszanego nad świetlicą na piętrze wraz z wykonaniem ocieplenia z wełny mineralnej gr. 20 cm;
13. Wykonaniu nowej drabiny w celu zapewnienia dostępu do dachu budynku;
14. Wymianie okna na piętrze z drewnianego na PCV oraz wymianie szyby na mleczną
w projektowanej łazience oraz wstawieniu nowych drzwi na piętrze;
15. Wykonaniu płytek na ścianach zaplecza kuchni do wysokości 2,0 m nad podłogą oraz pomalowaniu ścian klatki schodowej farbami zmywalnymi;
16. Podmurowaniu ścian na strychu;
17. Dostawie, montażu i podłączeniu instalacji fotowoltaicznej;
18. Zakupie i montażu wyposażenia:
- Stół konferencyjny – 10 szt.
- Krzesło biurowe – 40 szt.
- Materac gimnastyczny – 10 szt.
- Regał biurowy – 2 szt.
- Szafa biurowa – 1 szt.
- Mobilny zestaw nagłośnieniowy – 1 szt.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, instrukcje obsługi, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu),
- inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442110-1 - Malowanie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664456,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980002,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664456,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Remontowy „ALEMAR” Marcin Sałata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661686300
7.3.4) Miejscowość: Wola Wiśniowska
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty wykończeniowe, murowe, elewacyjne, wod-kan, C.O., instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664456,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- DOSTAWA MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogow. w zakr. poligonu pożarowego, nawierzch. drogowych i parkingów dz.nr 28/8 w pozost. części działki wraz z przejazdem na dz. nr 29, w ramach pr. wieloletn. pn. "Budowa PORM w Szczecinie
- Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029-ŻM 5"
- Przebudowa budynku warsztatów Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu w ramach projektu "Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki"
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Budowa remizy OSP Potok etap I
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.