Og³oszenie z dnia 2022-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00249980/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00299047/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej w miejscowo¶ci Piekarki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wola Krzysztoporska
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej w miejscowo¶ci Piekarki”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a1283f0-f61b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00229146
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019658/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Budowa placu zabaw w miescowo¶ci Piekarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± .2.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ (wy³±cznie pomocny przy sk³adaniu ofert), ePUAP-u dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl.
4.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp m.in. do formularza: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± (inna ni¿ sk³adanie ofert) w szczególno¶ci sk³adanie zawiadomieñ, o¶wiadczeñ, wniosków lub przekazywanie informacji odbywa siê:
drog± elektroniczn± na adres mailowy: przetargi@wola-krzysztoporska.pl (jest to preferowany sposób komunikacji),za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.Powy¿szy sposób komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert, które musi odbyæ siê za po¶rednictwem miniPortalu.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami z rozporz±dzenia Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektr. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. 7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).8. Maks. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.9. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania drog± elektroniczn±.10. Informacje o postêpowaniu dostêpne s±:Postêpowanie o udzielenie zamówienia mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania oraz zosta³o zamieszczone na stronie internetowej:www.bip.wola-krzysztoporska.pl.11.W korespondencji Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nr ZFP.271.1.14.2022. 12.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ul. Ko¶ciuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska NIP 771-10-29-208,REGON 590647902 tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl 2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, kontakt pod adresem e-mail:Mateusz Szenbek e-mail: iod@bodo24.pl, 3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:„Budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej w miejscowo¶ci Piekarki", prowadzonego w trybie podstawowym w wariancie 2 tj. z fakultatywnymi negocjacjami.4)odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)a)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/na dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/n zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/na danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/nu, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)nie przys³uguje Pani/nu:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/na danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przys³uguje Pani/nu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/na danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ul. Ko¶ciuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska NIP 771-10-29-208,REGON 590647902 tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl 2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, kontakt pod adresem e-mail:Mateusz Szenbek e-mail: iod@bodo24.pl, 3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:„Budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej w miejscowo¶ci Piekarki", prowadzonego w trybie podstawowym w wariancie 2 tj. z fakultatywnymi negocjacjami.4)odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)a)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/na dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/n zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/na danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/nu, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)nie przys³uguje Pani/nu:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/na danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przys³uguje Pani/nu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/na danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej w miejscowo¶ci Piekarki.
Uszczegó³owienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera ca³a dokumentacja zamówienia:
- za³±cznik nr 5 do SWZ Wytyczne Zamawiaj±cego,
- za³±cznik nr 6 do SWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
- za³±cznik nr 7 do SWZ Dokumentacja projektowa,
- za³±cznik nr 8 do SWZ Przedmiary robót (tylko pomocniczo),
- za³±cznik nr 9 do SWZ Pozosta³a dokumentacja.
2. Roboty powinny byæ wykonane zgodnie z dokumentacj± zamówienia, w tym SWZ i za³±cznikami oraz zaleceniami Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. W zwi±zku z tym, ¿e rozliczenie zamówienia bêdzie mia³o charakter rycza³towy przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± charakter pomocniczy. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót z dokumentacj± projektow±. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
4. Wykonawca ma prawo skorygowaæ w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilo¶ci robót do wielko¶ci wed³ug w³asnych obliczeñ na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, w³asnej oceny z uwzglêdnieniem wszystkich niezbêdnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.
5. Wynagrodzenie ma charakter rycza³towy, a jego zakres obejmuje równie¿ elementy nie ujête w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawid³owego wykonania robót budowlanych.
6. W ramach ceny rycza³towej Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ niezbêdne czynno¶ci pomocnicze, w tym:
a) uzyskaæ w imieniu zamawiaj±cego wszelkie niezbêdne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowi±zek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które s± niezbêdne do realizacji zamówienia,
b) oznakowaæ roboty, m.in. zamie¶ciæ przed przyst±pieniem do robót na terenie inwestycji
w widocznym miejscu tablicê informacyjn± zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) sk³adowaæ i wywoziæ odpady powstaj±cych w trakcie realizacji robót,
d) zapewniæ obs³ugê geodezyjn± na ka¿dym etapie budowy.
7.GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu:
- gwarancji jako¶ci na ca³y przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesiêcy liczony od dnia odbioru koñcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy,
- rêkojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru koñcowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- jedn± robotê o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto polegaj±c± na budowie kompleksu sk³adaj±cego siê z placu zabaw i si³owni zewnêtrznej,
lub
- dwie roboty o ³±cznej warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto, w tym jedn± robotê polegaj±c± na budowie placu zabaw i jedn± robotê polegaj±c± na budowie si³owni zewnêtrznej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ roboty budowlane wskazane wy¿ej.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dodatkowo z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4) p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022r. (Dz.U. z 2022r., poz. 835), zwanej dalej „ustaw± sankcyjn±”, tj. z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2002 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 poz.217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporz±dzenia, o których mowa w podpunktach a) – c) to:
- Rozporz±dzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotycz±ce ¶rodków ograniczaj±cych skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi £ukaszence i niektórym urzêdnikom z Bia³orusi;
- Rozporz±dzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania opisanych wy¿ej okoliczno¶ci.
Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków Zamawiaj±cy informuje jak poni¿ej:Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem ,,Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI WOLA KRZYSZTOPORSKA
- "Remont placów zabaw i si³owni na terenie Gminy Wola Krzysztoporska - czê¶æ po³udniowa"
- "Remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"
wiêcej: przetargi WOLA KRZYSZTOPORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkañców Gminy St±porków oferty spêdzania wolnego czasu z podzia³em na czê¶ci
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wymiana o¶wietlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Budowa placu zabaw przy klubie dzieciêcym w Chotowie
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- Modernizacja placów zabaw w placówkach o¶wiatowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.