eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Medyków 14 w Katowicach w technice 2D (II)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Medyków 14 w Katowicach w technice 2D (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 35

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-514

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/3581332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmadej@uck.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uck.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Medyków 14 w Katowicach w technice 2D (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d148a8d5-e88b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005467/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prace przedprojektowe na potrzeby przygotowania inwestycji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119666/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.24B.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 365850 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75351 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje inwentaryzację architektoniczno - budowlana istniejącego głównego budynku Szpitala przy ul. Medyków 14 w Katowicach na potrzeby wykonania ekspertyzy technicznej stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu a w szczególności obejmującej:
a) opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, wyposażenia w instalacje,
b) opis konstrukcji budynków oraz materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynków,
c) rzuty dla każdej kondygnacji (piwnica, parter, piętra, poddasze, dach);
d) charakterystyczne przekroje podłużne i poprzeczne oraz przez klatki schodowe i szyby dźwigowe,
e) rzuty jak i przekroje muszą posiadać pełne wymiarowanie w świetle tynków, tak szerokości, jak i wysokości, opisem rodzaju posadzek, numerem pomieszczeń wraz z ich aktualną funkcją, zaznaczeniem wszelkich wnęk oraz stałych zabudów i wyposażenia.
f) dach wraz ze wszystkimi elementami (wyłazy, klapy, kominy wraz z numerem kanału), urządzenia wentylacji mechanicznej, agregaty chłodnicze, attyki, rynny i rury spustowe, instalacje odgromowe oraz inne
g) rzut sytuacyjny lokalizacji obiektów, odległości pomiędzy nimi, odległości od granic działki, zagospodarowania terenu, drogi, dojazdy, ciągi piesze,
h) zbiorcze zestawienie powierzchni budynku obliczone wg. obowiązujących norm.
i) wykonanie inwentaryzacji w wersji papierowej i elektronicznej w formacie PDF oraz DWG i DOC/DOCX.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowo-Kosztorysowe Jan Matysek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151012097

7.3.3) Ulica: ul Spółdzielczej 4/30

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.